عصر بازار

پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی از مرداد آغاز می شود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت وام کم بهره به بازنشستگان از ابتدای مرداد سالجاری خبر داد.

پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی از مرداد آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سیدتقی نوربخش در جمع خبرنگاران کاشان گفت: مبلغ این وام 40 میلیون ریال است که با مصوبه هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان اعطا می شود.
    وی افزود: کارمزد وام بازنشستگان 4 درصد است و در حدودی که در تبصره بودجه سال 97 سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده است، پرداخت خواهد شد.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین با اشاره به اجرای طرح نوین شعبه های این سازمان از ابتدای تیر امسال گفت: 42 میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی در سطح کشور با اجرای این طرح و بدون مراجعه به شعبه های این سازمان، در قالب 'میز خدمت' از بسیاری از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.
    وی در ادامه از بهره برداری از 50 طرح در بخش بیمه ای و درمانی با ارزش 2 هزار و 500 میلیارد ریال در نقاط مختلف کشور به مناسبت هفته تامین اجتماعی خبر داد.
    هفته تأمین‌ اجتماعی در سالجاری از ١٩ تیر آغاز ‌شد و تا ٢٥ تیر ادامه دارد.
    به گزارش ایرنا، نوربخش برای شرکت در آئین بهره برداری از شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در منطقه راوند، به این شهرستان سفر کرده است.
    شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در ساختمانی استیجاری با زیربنای بیش از 250 مترمربع در منطقه راوند این شهرستان قرار دارد.
    نزدیک به 87 هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از 23 هزار نفر مستمری بگیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی در شهرستان کاشان بهره می برند.
    شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی