عصر بازار

نماینده قزوین در مجلس خبر داد:

همراهی بانکها در پرداخت تسهیلات تولید در استان قزوین بیشتر شود

عصر اعتبار- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی بانکها در پرداخت تسهیلات رونق تولید و پیگیری ابلاغ ها ضروری است تا مشکلات تولید را سریعتر حل کنیم.

همراهی بانکها در پرداخت تسهیلات تولید در استان قزوین بیشتر شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیده حمیده زرآبادی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: از روسای بانکها انتظار داریم با سرعت بخشیدن به نحوه توزیع تسهیلات با تولیدکنندگان همراهی کنند.

    نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از بانکها انتظار همراهی بیشتری داریم و باید نظارت مستمری بر واحدها صورت گیرد تا واحدهایی که فعال نیستند از تسهیلات استفاده نکنند تا فعالان واقعی از حمایت دولت محروم شوند.

    زرابادی افزود: درخواست جدی داریم اصالت و اهلیت سرمایه گذار و تولید کننده را کسب کنید تا تولیدکننده واقعی از حمایت دولت برخوردار شود.

    زرآبادی گفت: یک سری موارد در تضمین تسهیلات در قانون دیده شده اما بانک قبول نمی کند در حالی که در این شرایط باید بانکها همراهی بیشتری داشته باشند تا تولیدکننده فشار بیشتری را تحمل نکند.

    وی اظهار داشت: تعداد بیمه شده های شاغل در واحد صنعتی، میزان تولید و صادرات و تعدیل نیرو برای اثبات اهلیت تولیدکننده لازم است موردتوجه قرار گیرد و راستی ازمایی هم نباید به دلیل سرعت در دادن تسهیلات نادیده گرفته شود.

    نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمار اشتغال باید درست باشد و مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا به نتیجه برسد و در این راستا لازم است مجموع اشتغال جدید ایجاد شده، افزایش تولید در رفع موانع مورد توجه قرار گیرد.

    وی بیان کرد: برخی واحدهای تولیدی اعتراض دارند که دستورالعمل های حمایت تولید و پرداخت تسهیلات به بانک های استان ابلاغ نمی شود و در این زمینه مشکلاتی ایجاد شده که از روسای بانکها انتظار می رود همراهی بیشتری کنند.

    زرابادی گفت: خود بانکها باید ابلاغیه ها را پیگیری کنند و منتظر ابلاغ جدید نشوند در غیر این صورت کارها طولانی می شود.

    به گزارش مهر، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از مدیرانی که در شرایط سخت کنونی تلاش می کنند تا وضعیت پایداری ایجاد شده و مشکلات تولید و صنعت حل شود تشکر و قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی