عصر بازار

همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام؛

تفاهم نامه همکاری بیمه سامان و شرکت جیرینگ به امضاء رسید

عصر اعتبار- تفاهم‌نامه همکاری شرکت بیمه سامان و شرکت جیرینگ همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۲۰۱۸ در مراسمی با حضور مدیران عامل دو شرکت به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری بیمه سامان و شرکت جیرینگ به امضاء رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم، احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان درباره این تفاهم‌نامه گفت:  بیمه سامان ارایه خدمات متنوع و گسترده را در دستورکار خود قرار داده و به همین منظور با انتخاب شرکای تجاری قدرتمند و معتبر می‌کوشد از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه خدمات و محصولات خود بهره ببرد.

    مدیرعامل بیمه سامان تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه، صدور بیمه‌نامه و ارایه خدمت پرداخت خسارت آنلاین به مشتریان توسط بیمه سامان آغاز می‌شود.

    ضرابیه تاکید کرد: با پرداخت خسارت آنلاین، یکی از پیش‌نیازهای اساسی دیجیتالی شدن صنعت بیمه  عملیاتی خواهد شد.

    وی گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، پوشش‌های بیمه‌ای شامل بیمه تجهیزات الکترونیکی، بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی، بیمه حوادث، بیمه خودرو ثالث و دیگر بیمه‌های قابل ارائه روی بسترهای اینترنتی از طریق نرم‌افزار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

    مدیرعامل بیمه سامان افزود: همکاری بیمه سامان و شرکت پرداخت اول کیش، «جیرینگ» با توجه به پتاسیل های بالای هر دو شرکت  در زمینه زیر ساخت فناوری اطلاعات و دیگر ویژگی هایی که موجب تمایز آنها در بازار شده با فروش بیمه نامه های آنلاین تجهیزات الکترونیکی، بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه درمان انفرادی، بیمه مسافرتی، بیمه حوادث و آتش سوزی آغاز شد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده بستر پرداخت خسارت نیز راه اندازی می‌شود.

    ضرابیه گفت: بیمه سامان از نخبگان و کارآفرینان در حوزه استارتاپ‌ها و ایده‌های نوین برای توسعه خدمات و فروش در بستر دیجیتالی شدن صنعت بیمه دعوت و استقبال می‌کند.

    در ادامه این مراسم حمیدرضا خطیبی مدیر عامل شرکت جیرینگ ضمن تشریح جزییات تفاهم نامه این شرکت و بیمه سامان گفت: تفاهم نامه همکاری شرکت جیرینگ و بیمه سامان با هدف توسعه خدمات دیجیتال به امضا رسید که تحقق این مهم ضریب رضایتمندی مشتریان را دو چندان خواهد کرد.

    وی گفت: پیش بینی های لازم برای ارایه پوشش های بیمه ای مورد نیاز کاربران بر روی  اپلیکشین«جیرینگ» صورت گرفته است.

    لازم به ذکر است بیمه سامان با هدف معرفی آخرین خدمات و محصولات خود با مشارکت اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور در این نمایشگاه حضور دارد.

    بیمه سامان نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام، صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تهران که از روز چهارشنبه 11 لغایت  شنبه 14 مهر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود در سالن 7 میزبان مراجعه کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی