عصر بازار

با هدف تعیین حداقل نرخ پایه پوشش‌های بیمه‌ای برگزار شد:

بیمه دانا، میزبان اعضای سندیکای بیمه‌گران

عصر اعتبار- جلسه کارگروه درمان سندیکای بیمه‌گران ایران با هدف تعیین حداقل نرخ پایه پوشش‌های مختلف درمانی به میزبانی شرکت بیمه دانا برگزار شد.

بیمه دانا، میزبان اعضای سندیکای بیمه‌گران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست که نمایندگان درمان شرکت‌های بیمه حضور داشتند، در خصوص نوع پوشش، سقف تعهد(ریال) و نرخ ماهانه(در هزار) بحث و تبادل نظر شد و اعضای حاضر در‌باره نرخ‌های پیشنهادی به تفاهم رسیدند.

    در این جلسه که در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، دکتر سید مجتبی عطری عضو هیأت مدیره بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به جزئیات نرخ‌ها و پیشنهادات مطرح شده در دستورالعمل پرداخت هزینه‌ها، خواستار بررسی و تعامل اعضای سندیکا در‌باره تعیین حداقل و سقف پوشش بیمه‌های درمان شد.

    دبیر کارگروه درمان سندیکای بیمه‌گران ایران با تاکید بر احتمال سندسازی و هزینه‌سازی برخی مراکز درمانی در خصوص دریافت هزینه پوشش بیمه‌ای به ویژه در حوزه فیزیوتراپی، ضرورت نظارت و کنترل بر این پروسه را مورد تاکید قرار داد.

    بر اساس این گزارش، در این جلسه که روز 14 آبان ماه جاری برگزار شد، اعضای کارگروه درمان سندیکای بیمه‌گران ایران در خصوص نوع پوشش، سقف تعهد و نرخ ماهانه پوشش‌های درمانی فیزیوتراپی، اعمال مجاز سرپایی، ویزیت، دارو، خدمات اورژانس، عینک، سمعک، پاراکلینیک، آزمایشگاه و دندانپزشکی بحث و تبادل نظر کردند تا در نهایت پرداخت هزینه‌های مذکور در دستورالعمل و شیوه‌نامه جدید مطرح و اجرایی شود.

    در این جلسه همچنین اعضای حاضر در‌باره تبعات افزایش نرخ بیمه‌های درمان و نظارت بر روند کنترل خسارات پرداختی بحث و تبادل نظر کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی