عصر بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه امین ۲۷ دی برگزار می‌شود

عصر اعتبار- بیمه اتکایی امین با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال اعلام کرد که مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱شهریور ۹۷ و همچنین تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه در روز ۲۷دی برگزار می شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه امین ۲۷ دی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، شرکت بیمه اتکایی امین از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 13روز پنج شنبه 27 دی ماه 97 در محل دفتر مرکزی شرکت واقع در جزیره کیش، برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

    دستور جلسه این مجمع استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی؛ تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 31 شهریور 97؛ انتخاب حسابرس و بازرس قانونی؛ انتخاب روزنامه کثیرالانتشار؛ انتخاب اعضای هیات‌مدیره؛ تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره عنوان کرده است.

    همچنین این شرکت در آگهی دیگری از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 14:30 روز پنج شنبه 27 دی ماه با دستور کار «تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه» می شود نیز حضور پیدا کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی