عصر بازار

هدفگذاری فروش۱۰ هزارمیلیارد ریالی بیمه تجارت ‌نو

عصر اعتبار- مدیرعامل، قائم مقام و معاونان بیمه تجارت ‌نو در نخستین همایش سالانه معاونان، مدیران ستادی و شعب این شرکت بر تحقق فروش ۱۰ هزارمیلیارد ریالی درانواع رشته‌های بیمه‌ ای برای سال ۹۸ تاکید کردند.

هدفگذاری فروش۱۰ هزارمیلیارد ریالی بیمه تجارت ‌نو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در این نشست که با موضوع توسعه بازار و ارتقای توانمندی شعب برگزار شد، ضمن ابراز تاسف از وقوع سیل های اخیر که خسارت های مالی و جانی زیادی برای برخی ازهموطنان مان در پی داشت، از تمامی مدیران ارشد، پرسنل شعب استان های سیل زده و ارزیابان خسارت به دلیل استقرار و ارزیابی خسارت در کمترین زمان ممکن تشکر کرد.

    نوراللهی، سناریوهای تدوین شده برای روزهای پیش رو این شرکت را رشد توسعه کمی و کیفی در تمامی رشته های بیمه ای با هدف افزایش درآمداعلام کرد و اظهار داشت: در فرصت گردهمایی ایجاد شده نگاه این است که ساعت های مان را برای رسیدن به هدف های تعیین شده با هم هماهنگ کنیم تا در کنار دیگر برنامه های توسعه ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها، مهمترین آن که تحقق فروش 10 هزارمیلیارد ریالی در انواع رشته های بیمه ای برای سال جدید است، محقق شود.

    وی از صحبت‌های خود رعایت زنجیره اخلاق سازمانی را از اصول رفتاری بیمه تجارت‌نو عنوان کرد و گفت: برای کسب موفقیت بسیار ضروری است که ضابطه مند و مسئولیت پذیر بود، ضابطه مندی قانونمندی را به دنبال دارد که در ماحصل آن پیش بینی پذیری ممکن می‌شود، ما حصل پیش بینی پذیری اعتماد آفرینی است. پس از طی این مسیر در آخرین حلقه طلایی موفقیت که در اینجا امکان راستی آزمایی واعتماد از سوی بیمه گذاران و عمل به وعده ها و حفظ منافع تمامی سهامداران از سوی مجموعه ما است، به دست می آید.

    نوراللهی با بیان اینکه «بیمه تجارت نو توانمندی و تعهد می فروشد و خریدار این تعهد باید به مجموعه اعتماد کند»؛ افزود: برای سال 98رقم فروش بر اساس توانمندی و پتانسیل استان‌ها مصوب شده که به زودی  ابلاغ می شود، از آنجا که باید به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه برسیم به جد عملکرد شعب استان ها و ستاد در اجرای این برنامه ها رصدو ارزیابی خواهد شد.

    اتکا به بیمه اتکایی

    نوراللهی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع مهم پرداخت خسارت های سیل اخیر اشاره داشته و گفت: برخی افراد که جز سیاه‌ نمایی کار دیگری ندارند، با شایعه پراکنی های گسترده مبلغ خسارت پرداختی از سوی تجارت ‌نو را ارقام دور از ذهنی اعلام کرده اند در حالی که با توجه به قرارداد بیمه اتکایی شرکت درصدی از خسارت برآورد شده را پرداخت می کند که این مهم درحال انجام است.

    نوراللهی رعایت بایدها و نبایدها در سه حوزه فردی، مدیریتی و سازمانی، را الزامی عنوان کرد و افزود: بایدها را در این سه حوزه به ترتیب دانستن، نظم وتوجه تقسیم کرد.

    مدیرعامل بیمه تجارت نو تاکید کرد: توجه به ذی نفعان که سهامداران خرد و کلان در یک سو و بیمه گذاران و بیمه شوندگان دیگر سو هستند، اصلی ترین هدف سازمانی تجارت ‌نو است. ما باید پاسخگوی ذره ای تعلل و سستی که موجب ضررسهامداران می شود، باشیم.

    وی توفیق خدمت به اقشار جامعه را خوش شانسی فعالان صنعت بیمه قلمداد کرد و افزود: امروز در مجموعه تجارت ‌نو ارائه خدمات بیمه ای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) موضوعی اعتقادی است. این قرارداد مطمئنا برای شرکت برکت خواهد داشت. ثمره پشتیبانی از قشر مستضعف و محروم موفقیت مالی وعزت برای مجموعه است، همچنین درخصوص بایدها در حوزه سازمانی، ضروری است به شبکه فروش که به نوعی خط مقدم این شرکت محسوب می‌شود، توجه خاصی کرد. 

    تنبلی، آزار و اذیت و بی‌تفاوتی، نبایدهای سه حوزه فردی، مدیریتی و سازمانی بود که مدیرعامل تجارت ‌نو خواستار دوری جستن تمامی کارکنان از این صفات منفی رفتار سازمانی شد.

    رشد 50 درصدی نیروی انسانی در شعب، افزایش دانش بیمه ‌ای پرسنل با برگزاری کلاس های آموزشی، جذب نیروهای جدید از طریق آزمون، توسعه مشتریان و بازارهای هدف، تقویت برند تجارت ‌نو، افزایش پرداخت کارمزد به شبکه فروش، تفویض اختیار به شعب و نمایندگان و بررسی توجیه اقتصادی شعب از جمله نکات مهم سخنرانی های انجام شده در این همایش بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو