عصر بازار

کمک هزینه ۸ میلیارد تومانی کمیته امداد به نوعروسان

عصر اعتبار- معاون کمیته امداد استان تهران از کمک هزینه ۸ میلیارد تومانی این کمیته به نوعروسان در سال گذشته خبر داد.

کمک هزینه ۸ میلیارد تومانی کمیته امداد به نوعروسان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد صفاری معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته 2 هزار و 56 فقره کمک هزینه ازدواج به نوعروسان خانواده کمیته امداد داده شد که اعتبار آن 8 میلیارد تومان برآورد شده است.

    وی با بیان اینکه کمیته امداد دو نوغ کمک هزینه به دانشجویان پرداخت می‌کند، افزود: به دانشجویان دانشگاه‌های دولتی کمک هزینه تحصیل و به دانشجویان دانشگاه آزاد حق شهریه پرداخت می‌شود.

    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت:5  میلیارد تومان به کمک هزینه آموزشی دانشجویان و دانش آموزان تخصیص داده شده است.

    صفاری ادامه داد: 18 هزار و 500 نفر وام قرض الحسنه کارگشایی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و منابع بانک رسالت و مهر دریافت کرده اند که اعتبار آن بیش از 78 میلیارد تومان برآورد شده است.

    وی با بیان اینکه بیش از 80 نفر در سال 97 با کمک کمیته امداد معافیت سربازی گرفتند، گفت: معافیت‌ها تنها به شرط کمک به معیشت خانواده صورت گرفته است.

    صفاری تصریح کرد: در سال 97 برای نگهداری، تهیه لوازم بهداشتی و تهیه ارزاق سالمندان 500 میلیون تومان اختصاص داده می‌شود.

    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند خدمات موردی تعلق می‌گیرد، ادامه داد: امداد در طی یک سال یکبار به این افراد کمک می‌کند که در سال گذشته 15 میلیارد تومان به بخش خدمات موردی اختصاص داده شده است.

    صفاری ادامه داد: 40 میلیارد تومان برای درمان و بیمه‌های اجتماعی مددجویان هزینه شده است که شامل خدمات ویژه، حل سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال، رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده، تأمین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج و بیمه خدمات درمانی است.

    صفاری با بیان اینکه کمیته امداد استان تهران 14 هزار خانواده‌ی موردی را کمک کرده است، ادامه داد: این خانواده‌ها تنها یک بار کمک موردی دریافت کردند که شامل وام ودیعه مسکن، وام خودکفایی و درمانی بوده است.

    وی افزود:در سال گذشته 42 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک معیشت و 121 میلیارد تومان یارانه افزایشی پرداخت شده است که در مجموع 164 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک معیشت به خانواده‌های امداد داده شده است.

    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه از پرداخت اجاره مسکن و ودیعه مسکن 22 هزار و 400 نفر بهره‌مند شده اند، گفت: 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به این موضوع تخصیص داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو