عصر بازار

توسط بیمه آرمان انجام شد؛

پرداخت خسارت ۵۰ میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد

عصر اعتبار- مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به طور علی الحساب بابت خسارت بخشی از واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از سیل با حضور مدیر عامل بیمه آرمان و هیات همراه در گنبدکاووس، پرداخت شد.

پرداخت خسارت ۵۰ میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در دیدار کامبیر پیکارجو مدیرعامل این شرکت و هیات همراه (معاونان فنی و مالی) با منصور طعنه گنبدی شهردار گنید، حوالۀ خسارت 50 میلیارد ریالی تسلیم وی شد.

    پیکارجو در مراسم اعطای چک خسارت زیان دیدگان سیل گنبد گفت: این مبلغ، علی الحساب به منظور جبران بخشی از خسارات سیل برای دو هزار و 180 واحد خسارت دیده ارزیابی شده که به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شد و از روز دوشنبه واریز به حساب مالکان واحدهای خسارت دیده آغاز می شود.

    وی تاکید کرد: خسارت دیدگان در صورت داشتن اعتراض به مبلغ کارشناسی شده می‌توانند به سامانه بیمه آرمان مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

    منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس هم گفت: برای 4 هزار و 800 واحد خسارت دیده در سیل پرونده تشکیل شده که از این تعداد تا کنون حدود 3800 واحد ارزیابی شده است.

    وی افزود: برای 26 هزار واحد مسکونی و 6 هزار واحد تجاری در گنبد کاووس تا سقف 16 میلیون تومان بیمه نامه سیل صادر شده سده است.

    گفتنی است به دستور مدیرعامل بیمه آرمان، تیم های کارشناسی و ارزیابی این شرکت از همان روزهای اولیه وقوع سیل در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس حضور یافته و به بررسی موضوع و تعیین وضعیت آسیب دیدگان سیل پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی