عصر بازار

با حضور مدیرعامل بیمه دانا و شهردار مشهد انجام شد؛

رونمایی از طرح "تاک" بیمه دانا در شهر مشهد

عصر اعتبار- مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه دانا با عنوان بیمه عمر و تامین آتیه کارکنان شهرداری مشهد،"تاک" با حضور دکتر کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، حسین حسینی، قائم مقام مدیرعامل، کلائی شهردار مشهد و سایر مدیران شهری در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

رونمایی از طرح "تاک" بیمه دانا در شهر مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم،کارکنان و بازنشستگان زیر مجموعه شهرداری مشهد، تحت پوشش بیمه عمر و آتیه بیمه دانا قرار گرفتند.

    در طرح "تاک" بیمه دانا، علاوه بر پوشش فوت بیمه‌گذار، تا زمانی که وی در قید حیات باشد، می‌تواند از مزایای آن بهره‌مند شود.

    دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در این مراسم طی سخنانی با تقدیر از شهردار مشهد به عنوان اولین شهرداری که اقدام به بیمه عمر و آتیه کارکنان خود در کشور کرده است، گفت: بیمه عمر و آتیه مزایای زیادی دارد و یکی از شاخص‌های کشورهای توسعه یافته به شمار می‌رود.

    وی ضمن قدردانی از سرپرستی منطقه 2 و شعب مشهد برای انعقاد این قرارداد، با اشاره به اینکه ورود شهرداری مشهد به این موضوع، نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی و درک بالای مدیریت شهری مشهد است، افزود: بیمه، نقدینگی‌های کوچک را جمع و در بازار سرمایه به کار می‌گیرد که این موجب توسعه اقتصادی کشور خواهد شد. در این مراسم با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد، دکتر ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا و حسین حسینی قائم مقام مدیر عامل، به صورت نمادین از طرح بیمه عمر و آتیه کارکنان شهرداری مشهد رونمایی شد.

    در پایان مراسم نیز به تعدادی از کارکنان شهرداری حاضر در جلسه به نمایندگی از کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری مشهد، بیمه نامه عمر و آتیه دانا اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی