عصر بازار

استاندار کرمانشاه:

اجازه نمی‌دهیم سپرده‌های بانکی کرمانشاهی‌ها صرف برج‌سازی در تهران شود

عصر اعتبار- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از سپرده‌های مردم استان کرمانشاه در اختیار بخش خصوصی است گفت: اجازه نمی‌دهیم سپرده‌های بانکی کرمانشاهی‌ها صرف برج‌سازی در تهران شود.

اجازه نمی‌دهیم سپرده‌های بانکی کرمانشاهی‌ها صرف برج‌سازی در تهران شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، هوشنگ بازوند عصر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: 20‌ درصد از سپرده‌های مردم استان‌ کرمانشاه حدود 4000 میلیارد تومان در اختیار بانک‌های خصوصی است و این‌ بانک‌ها باید سهم خود در اشتغال استان را مشخص کنند.

    وی با بیان اینکه قرار نیست برخی‌ با سپرده‌های مردم کرمانشاه در تهران برج‌سازی کنند عنوان کرد: کمیته‌ای‌‌ با محوریت معاونت اقتصادی تشکیل می‌شود تا وضعیت سپرده‌های مردم در بانک‌های خصوصی و نحوه مصرف آن را رصد کنند و در صورت اثبات این موضوع که سپرده‌ها در جایی غیر از استان مصرف شده است با متخلفین‌ حتما برخورد می‌شود.

    بازوند با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر رفع موانع پیش روی رونق تولید گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است و این مهم با جذب سرمایه‌گذاری جدید تحقق می‌شود.

    استاندار کرمانشاه بیان کرد: بانک‌ها در زلزله آبان ماه 96 کمک بسیاری به استان کردند و انتظار می‌رود در رونق تولید و ایجاد اشتغال نیز نقش آفرین باشند.

    وی گفت: متأسفانه بانک کشاورزی با استناد به یک نامه دیوان محاسبات سریعا و بدون اطلاع کارگروه اشتغال استان، پرداخت وام اشتغال روستایی به تمامی‌طرح‌های خارج از حوزه کشاورزی را متوقف کرده است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی