عصر بازار

پرداخت ۶ میلیون دلار به ۳۱ هزار زائر خانه خدا

عصر اعتبار- یک مقام مسئول از پرداخت ۶ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۴۴۸ دلار ارز به ۳۱ هزار و ۱۲۷ زائر خانه خدا خبر داد.

پرداخت ۶ میلیون دلار به ۳۱ هزار زائر خانه خدا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بانک ملی از تاریخ 12 تیر 98 اقدام به پرداخت ارز به زائران حج تمتع در تمام شعب ارزی بانکی خود کرده است و  پیش بینی می شود که حداکثر به هر زائر 200 دلار آمریکا پرداخت شود.

    براین اساس، گفته می‌شود هر دلار به زائر ایرانی با نرخ بازار آزاد توسط شعب بانکی پرداخت می‌شود و این نرخ مطابق روز و نوسانات تغییر پیدا می کند.

    یک منبع آگاه در بانک ملی در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  از میزان تخصیص ارز به حجاج بیت الله الحرام خبر داد و گفت: از تاریخ 12 تیر 98 تا 25 تیر 98 تعداد 31 هزار و 127 نفر در کشور با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به دریافت ارز (دلار آمریکا) کرده اند.

    وی افزود: در مجموع به 31 هزار و 127 نفر زائر خانه خدا مبلغ 6 میلیون و 610 هزار و 448 دلار آمریکا، با نرخ روز بازار به صورت اسکناس تحویل داده شده است. روند عرضه ارز به مسافران تا آخرین اعزام کاروان‌ها به سرزمین حج ادامه خواهد داشت.

    گفتنی است برای دریافت ارز مورد نیاز زائران خانه خدا افراد به صورت فردی یا رئیس کاروان با در دست داشتن مدارک لازم تیم اعزامی، به شعب ارزی بانک ملی در سراسر کشور مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی