عصر بازار

شکلگیری تحول دیجیتال در سابین تجارت آریا

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره سابین تجارت آریا از شکلگیری تحول دیجیتال در این شرکت خبر داد.

شکلگیری تحول دیجیتال در سابین تجارت آریا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، نشست خبری گروه سابین تجارت آریا، عصر دیروز ( 27 مرداد ماه 98) با حضور مدیرعامل، رئیس هیات‌مدیره، نایب رئیس هیئت‌مدیره و عضو هیئت‌مدیره این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

    مهدی عباس‌نیا در ابتدای این نشست با تاکید بر تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال، اظهار داشت: تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال در شرکت سابین تجارت آریا با توجه به تغییراتی که در بازار ایران و نیاز مشتری بوجود آمد در حال شکل‌گیری است و این شرکت نوآوری‌ و تحول دیجیتال را همواره در راس فعالیت‌های خود قرار داده است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه برای پیاده‌سازی این استراتژی تغییراتی در ساختار و برنامه‌های شرکت ایجاد شده، افزود: اما برای پیاده سازی این استراتژی نیازمند ابزارهایی هستیم که شامل تغییر در بدنه بانک و تعیین بازار هدف بود همچنین تحول دیجیتال از بیرون به داخل نیز به وجود آمد و باتوجه به اینکه تحول دیجیتال بحث نوآوری از بیرون به داخل بانک است این راه‌حل را انتخاب کردیم و بدین  منظور روی شرکت‌هایی که می‌توانستند خلق ارزش افزوده کنند، سرمایه‌گذاری کردیم.

    به گفته رئیس هیات مدیره سابین تجارت آریا، این شرکت ازجمله شرکت‌های پرداختی گروه ایران زمین است و مجوز پرداخت یاری دارد و در گروه ایران زمین نیز بر روی شرکت‌های تلکام نیز سرمایه‌گذاری شده است.

    توجه بانک ایران زمین به نیاز مشتریان

    در ادامه فرهاد وکیلیان، مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا نیز با اشاره به فعالیت های این هلدینگ، گفت: بانک ایران زمین یکی از جمله بانک‌هایی است که هلدینگ قدرتمندی در زمینه نوآوری دارد این مرکز  یک ماه پیش رسما رونمایی شد. بانک ایران زمین در راستای عمل به نیاز مشتری اقدام به بازگشایی مرکز شتابدهنده در زمینه سرمایه‌گذاری و حمایت از استارت‌آپ‌های مالی نمود که بسیاری از ایده‌های نو و کارهای نوآورانه قرار است در این مرکز اتفاق بیافتد و کلکسیون کاملی از فناوری‌ها و متخصصان در این مرکز گردهم آمده‌اند تا گروهی از نخبگان را از مرحله تیم‌سازی تا هدایت و آموزش تحت حمایت قرار دهند و علاوه بر منتوریگ و شتابدهی سرمایه‌گذاری نیز روی ایده‎های نوآورانه صورت گیرد.

    گفتنی است، شرکت پرداخت الکترونیک سابین تجارت آریا، وابسته به بانک ایران زمین دارای مجوز پرداخت‌یاری، با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت مبتنی بر آخرین فناوری‌های این صنعت اقدام به ارائه خدمات متنوعی از جمله فروش، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان سیار و موبایلی، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی، اپلیکیشن پرداخت و بسترباز پرداخت برای استارت‎آپ‌ها کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی