عصر بازار

«آسماری» زنگ بیمه را در کیش نواخت

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با حضور در یکی از مدارس جزیره کیش، زنگ بیمه را به صدا در آورد.

«آسماری» زنگ بیمه را در کیش نواخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست که به منظور اجرای بخشی از پروژه «ب...مثل بیمه» به کیش سفر کرده بود، در مدرسه دخترانه اندیشه حضور یافت و با دانش آموزان درباره ضرورت توسعه فرهنگ بیمه سخن گفت.
    وی با ابراز خرسندی از اجرای این پروژه که به منظور کمک به فرهنگ سازی برای نهادنیه شدن «بیمه» به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی و اجتماعی عملیاتی شده است، اظهار کرد: می توان رویداد مشابهی را نیز در طول سال برگزار کرد تا اشاعه فرهنگ بیمه با عمق و سرعت بیشتری انجام شود.
    مدیرعامل شرکت بیمه آسماری همچنین به اهمیت ترویج فرهنگ بیمه در میان دانش آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: دانش آموزان ذهن پویایی دارند و می توانند پس از فراگیری دانش و فرهنگ بیمه، آن را به سرعت در خانواده ها جاری کنند.
    به گفته او، این مراسم که برای اولین بار در کشور برگزار شده است، می تواند پیش نیاز و زمینه ساز خوبی برای فرهنگ سازی در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه باشد.
    ناصر آخوندی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با ابزار خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان، گفت: هر شرکت های بیمه ای که بتوانند محصولات جدید متناسب با فعالیت های اقتصادی جزیره کیش تعریف کنند، از حمایت همه جانبه سازمان برخوردار خواهد شد.
    در پایان این مراسم که دکتر قوامی نژاد رئیس سازمان آموزش و پرورش کیش نیز در آن حضور داشت، از طرف شرکت بیمه آسماری بسته های آموزشی ویژه ای با هدف افزایش سطح دانش بیمه ای کودکان به آنها اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی