عصر بازار

طی صورتجلسه مقرر شد :

تسویه معوقات و بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دیماه ۹۸

عصر اعتبار- طی صورتجلسه ای بین سازمان برنامه و بودجه ، شبکه ملی ایثارگران، نمایندگان بنیاد شهید وامور ایثارگران و همچنین بیمه دی مقرر شد ،معوقات و بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دیماه سال جاری بصورت دقیق محاسبه و ۲۰درصد آن نقدی و الباقی بصورت اسناد خزانه اسلامی با حفظ قدرت خرید تسویه گردد .

تسویه معوقات و بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دیماه ۹۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در پی بروز مشکلات جدی درمان و بیمه جامعه ایثارگری کشور(خانواده معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان) و با توجه به عدم توان پیگیری این مشکلات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران با حضور در سازمان برنامه و بودجه طی جلسه ای با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار حل این مشکلات از سوی دولت شدند.

    در این جلسه که معاونین بهداشت و درمان و حقوقی و مجلس و برخی از مدیران کل بنیاد شهید و امور و ایثارگران و همچنین مدیرعامل بیمه دی نیز حضور یافتند، اعضای شبکه ملی ایثارگران به تشریح مشکلات ایثارگران از جمله مسائل درمانی و بیمه ای آنها و مطالبات بیمه دی که باعث بروز مشکلات فراوانی برای جامعه ایثارگری در کل کشور شده است پرداختند و تاکید کردند از آنجا که شبکه ملی ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری این موضوعات ناامید شد و مدیران این نهاد را ناتوان در رسیدگی و پیگیری مشکلات جامعه هدف دیده است اعضای این شبکه در سازمان برنامه و بودجه حضور یافتند.
      
    نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تائید مسائل مطرح شده گفت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بودجه ای ایثارگران بخصوص بخش درمان خواهد نمود و از اعضای شبکه ملی ایثارگران خواست مشکلات مذکور را در قالب صورتجلسه ا ی برای دستور رسیدگی ارائه نمایند.
      
     نوبخت ادامه داد برای اجرایی شدن مصوبات این جلسه و پیگیری سایر دغدغه های جامعه ایثارگری کشور سردارحسین صفری رئیس هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران (از جانباز معزز70 درصد) بعنوان مشاور این سازمان منصوب می شوند.

     در پایان طی صورتجلسه ای بین سازمان برنامه و بودجه ، شبکه ملی ایثارگران، نمایندگان بنیاد شهید وامور ایثارگران و همچنین بیمه دی مقرر شد

    معوقات و بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دیماه سال جاری بصورت دقیق محاسبه و 20درصد آن نقدی و الباقی بصورت اسناد خزانه  اسلامی با حفظ قدرت خرید تسویه گردد .

     شرکت بیمه دی تا پایان بهمن ماه عهده دار خدمت رسانی بابت قرارداد بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران خواهد بود و پس از این تاریخ در مورد استمرار قرارداد مذکور توسط شرکت بیمه دی و یا انعقاد قرارداد بیمه درمانی تکمیلی با سایر شرکت های بیمه گر در سقف سرانه قرارداد فعلی توسط شبکه ملی ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه کشور تصمیم گیری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی