عصر بازار

صندوق ضمانت تسهیلات از ابتدای دی‌ماه آغاز به کار می‌کند

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: از ابتدای دی ماه صندوق ضمانت تسهیلات و اشتغال آسان برای مددجویان آغاز به کار می‌کند.

صندوق ضمانت تسهیلات از ابتدای دی‌ماه آغاز به کار می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، مجید باجلان درباره تشکیل صندوق ضمانت برای تسهیلات مددجویان کمیته امداد، گفت:‌ سازوکاری تحت عنوان صندوق ضمانت اشتغال آسان بابت مددجویان انجام شده است و زیرساخت‌های آن هم‌اکنون آماده است.

    مدیرعامل صندوق امداد ولایت افزود: از ابتدای دی‌ماه با تفاهم‌نامه‌ای که با بانک‌های عامل و توافقات پولی و بانکی‌ای که با کمیته امداد انجام شده است، این طرح اجرایی می‌شود.

    وی بیان داشت: این صندوق در راستای ضمانت مددجویانی دایر شده که فاقد ضمانت‌های لازم برای دریافت تسهیلات هستند و کمیته امداد با بررسی‌های صورت‌گرفته، نسبت به ضمانت تسهیلات آنها اقدام می‌کند.

    باجلان گفت: ما در مرحله نخست و پایلوت، این طرح را برای زنان سرپرست خانوار اجرایی کرده‌ایم و به زودی برای سایر مددجویان هم قابل انجام است.

    مدیرعامل صندوق امداد ولایت بیان داشت: ما وام‌هایی هم دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌دهیم که تحت عنوان وام‌های قرض‌الحسنه است و سقف آن 10 میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

    وی بیان داشت: اگر دانشجویان وارد اقدامات دانش‌بنیان شوند، بدون هیچ سقفی از آنها با توجه به طرحی که ارائه داده‌اند، حمایت می‌کنیم.

    باجلان یادآور شد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی(ره) 70 هزار دانشجو و بیش از 150 هزار نفر دانش‌آموز را تحت پوشش خود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی