عصر بازار

بیمه آسیا، میزبان نشست شورای هماهنگی حراست‌های وزارت اقتصاد

عصر اعتبار- عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و صالحی رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیستمین نشست شورای هماهنگی حراست های وابسته و تابعه این وزارتخانه، در شرکت بیمه آسیا برگزار شد.

بیمه آسیا، میزبان نشست شورای هماهنگی حراست‌های وزارت اقتصاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، در این نشست که اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران بیمه آسیا نیز حضور داشتند، معمارنژاد با بیان الزامات توسعه اقتصاد هوشمند، راهکارها و چالش های تحقق این راهبرد مهم و اساسی را تبیین کرد و گفت: برای ارتقای کار آمدی اقتصادی بویژه در دستگاههای اقتصادی، توجه جدی به سه وظیفه مهم "شایسته گزینی"، "سیاست گذاری های شفاف و دقیق" و "انجام نظارت های پیوسته و خردمندانه" را ضروری و اجتناب ناپذیر خواند.

    معاون وزیر اقتصاد در ادامه، حراست ها را پشتوانه مستحکمی برای سلامت اداری در نظام جمهوری اسلامی خواند و انتظارات از حراست ها ، برای ایفای نقش مقابله پیشگیرانه با عوامل گسترش فساد را بسیار مهم عنوان کرد.

    در ادامه این نشست، صالحی رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در اظهاراتی، ضمن تبیین نگرانی ها و شکوه های مردم در ارتباط با مسایل اقتصادی، درک عمیق و روز افزون این نگرانی ها را وظیفه مهم حراست ها تلقی کرده و تاکید کرد: اگر این درک، کاهش یابد، دشمن از این دغدغه ها به عنوان ابزاری برای ایجاد فاصله بین مردم و دولت بهره برداری خواهد نمود.

    مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این نشست در سخنانی، ضمن قدردانی از حضور معمارنژاد در جمع مدیران شرکت بیمه آسیا، گفت :حراست ها چشم بیدار نظام بوده و انتظار می رود آنان مخاطرات و چالش های فرا روی دستگاه های اداری را به موقع و دقیق شناسایی و پیشگیری کنند.

    وی گزارش مبسوطی از عملکرد نه ماهه این شرکت در حوزه بیمه گری و مسئولیت اجتماعی را ارائه داد و عملکرد بیمه آسیا در یک سال حضور خود در این شرکت را همراه با افزایش توانمندی مالی بیمه اسیا ارزیابی کرد.

    مدیرعامل بیمه آسیا در این گزارش از بهبود چشمگیر روند عملکردی بیمه آسیا در بخش های مختلف خبر داد و اظهار داشت: کسب سطح یک توانگری مالی با شاخص 145 درصد توسط بیمه آسیا، نشان می دهد که این شرکت افزایش قابل ملاحظه ای در کیفیت فعالیت بیمه گری خود رقم زده است. وی بهبود نسبت خسارت از 55 به 51 درصد، افزایش 31 درصدی حق بیمه تولیدی، افزایش 76 درصدی سپرده های بانکی، رشد 200 درصدی قیمت سهام در شش ماهه نخست امسال و تحقق 101 درصدی برنامه های پیش بینی شده شرکت و همچنین کسب رتبه نخست بیمه ای در بین یکصدشرکت در ارزیابیIMI100   و کسب رتبه نخست بیمه ای در شفافیت مالی سازمان بورس را از جمله موفقیت های کسب شده بیمه اسیا برشمرد.

    وی افزود، در این مدت، در راستای توسعه خدمت رسانی به مردم و بیمه گذاران در اقصا نقاط کشور، هشت شعبه و واحد پرداخت خسارت در شهرهای چابهار، ورامین، پارس آباد، مشکین شهر، اهواز، جلفا، تربت جام و کرمانشاه افتتاح شده است.

    مسعود بادین در ارتباط با فعالیت های بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی بیان  داشت: حضور  مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بیمه آسیا در نخستین روزهای عید امسال در مناطق سیل زده و پرداخت سریع خسارت به سیل زدگان، ساخت سه باب مدرسه در مناطق محروم کشور، هفت واحد مسکونی در تهیه و توزیع گسترده نوشت افزار در مدارس نقاط محروم کشور را از جمله فعالیت های مهم بیمه آسیا در ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی بر شمرد.

    مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، کسب این موفقیت ها و افزایش توانمندی بیمه آسیا را ناشی از ریسک سنجی درست، بهبود ترکیب پرتفوی و همچنین کنترل و نظارت دقیق و مستمر خواند و تصریح کرد: بی تردید، همت و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر خانواده بزرگ بیمه آسیا به ویژه  هیئت مدیره فنی و حرفه ای، و همچنین مدیران و کارکنان و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا در تحقق این امر مهم، نقش تعیین کننده ای داشته اند.

    گفتنی است، در بیستمین نشست شورای هماهنگی حراست های وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران حراست این وزارتخانه و سازمان های وابسته و تابعه آن حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی