عصر بازار

مشارکت بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده

عصر اعتبار- کاربران آپ طی مدت دو روز، بیست میلیارد ریال برای کمک به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان پرداخت کردند.

مشارکت بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی شرکت آسان‌پرداخت پرشین، تکنولوژی موبایل، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمک شایانی به تسهیل و سرعت دریافت کمک‌های مردمی کرده است که مجموعه آسان‌پرداخت پرشین (آپ) نیز با اتکا به خانواده 40 میلیونی خود، امکان دریافت این کمک‌ها را در بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ قرار داده است تا مردم نوع‌دوست و خیّر بتوانند، به آسانی کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب موسسه‌ مورد نظر واریز کنند.

    در روزهای اخیر با توجه به حادثه سیل در استان‌های جنوبی کشور، گزینه کمک به سیل‌زدگان سیستان بلوچستان از طریق هلال احمر به بخش نیکوکاری اضافه شد که طی دو روز ابتدایی نزدیک به دو میلیارد تومان از طریق اپلیکیشن آپ کمک نقدی جمع آوری شد. لازم به توضیح است که مبالغ جمع‌آوری شده در این پویش، مستقیماً (و در لحظه) به حساب هلال احمر استان سیستان و بلوچستان واریز می‌شود. نکنه جالب توجه اینکه دامنه مبالغ اهدایی از 1000 تومان تا 10 میلیون تومان بوده است و این نشان می دهد که هموطنان با هر سطح از تمکن مالی با اعتماد به اپلیکیشن آپ از این پویش استقبال کرده اند.

    این پویش در شبکه‌های اجتماعی نیز مورد اقبال چند تن از هنرمندان و شخصیت‌های شناخته شده قرار گرفته و بازنشر شد که این موضوع به افزایش آگاهی از این روشِ آسان برای کمک به مردم نیازمند سیستان و بلوچستان کمک شایانی کرده است. این طرح، تا پایان هفته آتی ادامه خواهد داشت که با توجه به افزایش آگاهی، انتظار می‌رود روز به روز به میزان مشارکت کاربران اضافه شود.

    همچنین کارکنان، مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت آسان‌پرداخت نیز کمک‌های غیر نقدی خود را برای کمک به مردم آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان ارسال کرده‌اند که در روزهای گذشته به دست هموطنان عزیزمان در جنوب شرق کشور رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی