عصر بازار

تسویه‌حساب با دو بانک ادغامی؛

پرداخت مبلغ ارزش سهام سهامداران بانک‌های مهراقتصاد وحکمت ایرانیان

عصر اعتبار- عضو هیات‌مدیره بانک سپه اعلام کرد: با واریز مبلغ سهامداران بانک‌های سابق حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد به حساب‌های معرفی‌شده، ادغام این دو بانک در نخستین بانک ایرانی نهایی شد.

پرداخت مبلغ ارزش سهام سهامداران بانک‌های مهراقتصاد وحکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خسرو فرحی ضمن اشاره به همکاری‌های موثر وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و ستاد کل نیروهای مسلح در انجام فرایندهای ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، تصریح کرد: با برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده بانک‌های سابق حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد در روزهای دهم و دوازدهم خردادماه سال جاری این دو بانک رسماً در بانک سپه ادغام شدند و تابلوهای شعب آنها تغییر یافت.

    وی افزود: با اتمام ارزش‌گذاری بانک‌های سابق مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان و بر اساس مصوبه هیات عالی راهبردی ادغام، مبلغ ارزش سهام سهامداران محاسبه و با هماهنگی سازمان بورس و شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی (سمات) در دوم تیرماه سالجاری به حساب‌های معرفی‌شده آنها واریز می شود.

    عضو هیات‌مدیره بانک سپه یادآورشد: با واریز مبلغ تعیین‌شده به‌ حساب سهامداران، مالکیت سهام بانک‌های سابق حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد به بانک دولتی سپه منتقل می‌شود. وی خاطرنشان کرد: با برگزاری مجامع ادغام بانک‌های انصار، قوامین و موسسه اعتباری کوثر طی هفته‌های آتی امکان تسویه‌حساب و پرداخت حقوق سهامداران این بانک‌ها نیز امکان‌پذیر و اقدام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی