عصر بازار

میزان افزایش حقوق بازنشستگان با اجرای همسان سازی اعلام شد؛

افزایش ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی مستمری‌ها از شهریور

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای غیر حداقل بگیران بعضا تا ۸۰۰ هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان تعیین میشود.

افزایش ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی مستمری‌ها از شهریور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و مصوبه امروز دولت در این باره توضیح داد: امروز با تصمیم رئیس جمهور و پیگیری های وزیر رفاه  32 هزار میلیارد تومان بابت رد دیون به تامین اجتماعی داده شد که بتوانیم از این محل متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنیم.

    وی افزود: در هرسال هزینه متناسب سازی بیش از 15 هزار میلیارد تومان خواهد بود و انشاءالله ظرف 30 تا 40 روز آینده محاسبات و صدور احکام را انجام دهیم و نهایتا اول شهریور مبلغ همسان سازی را اعمال و پرداخت کنیم.

    سالاری درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود 500 تا 600 هزار تومان و برای غیرحداقل بگیران بعضا تا 800 هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان تعیین میشود.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه این افزایش، غیر از بن خانوار و مسکن و ... است؟ گفت: درباره این اقلام حقوقی هم احتمالا امروز تصمیم گیری کنیم که بن خانوار و حق مسکن را افزایش دهیم که جزئیات آن را اعلام و همزمان با متناسب سازی اعمال می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی