عصر بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه کارآفرین روز دوشنبه سی‌ام تیر ماه با حضور صاحبان بیش از ۷۴ درصد سهام این شرکت برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام)، با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت، دکتر فرشاد محمدپور معاون مالی و امور مجامع بانک کارآفرین، بازرس قانونی و نمایندگان محترم بیمه مرکزی و شرکت بورس ایران، در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بیمه کارآفرین برگزار شد.

    مجمع شرکت بیمه کارآفرین

    بر اساس این گزارش در این جلسه گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 به استماع سهامداران رسید و صورت‌های مالی سال منتهی به 29 اسفند 1398 نیز به تصویب رسید. همچنین با رأی اکثریت سهامداران، مبلغ 200 ریال به عنوان سود خالص قابل تقسیم هر سهم (جمعاً معادل 350 میلیارد ریال) تصویب شد.

    تعیین پاداش هیأت مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت، انتخاب بازرس و حسابرس قانونی، تعیین حق‌الزحمه اعضای کمیته‌های حسابرسی، ریسک و تطبیق مقررات و انتخاب اصلی و علی‌البدل اکچوئر رسمی بیمه مطابق با ماده 16 آیین‌نامه شماره 78 بیمه مرکزی، از موارد دیگری بود که در این جلسه مطرح شد و به تصویب رسید.

    مجمع شرکت بیمه کارآفرین

    براساس این گزارش در این مجمع که به ریاست عزیزالله مصلحی مصلح آبادی رئیس هیأت مدیره بیمه کارآفرین برگزارشد، محمد حیدری مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 1398، به بیان اهداف و برنامه‌های شرکت در سال 1399 پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی