عصر بازار

مجمع عمومی عادی بیمه رازی برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه رازی (سهامی عام) در روز سه شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ راس ساعت ۱۵ با حضور دارندگان بیش از ۷۰ درصد سهام شرکت و نمایندگان محترم شرکت فرابورس ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بازرس قانونی شرکت در محل دفتر مرکزی برگزار شد.

مجمع عمومی عادی بیمه رازی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای بهمن یزدخواستی ریاست هیأت مدیره در جایگاه ریاست جلسه قرار گرفت و از بین سهامداران حاضر در جلسه آقایان جلال ایراندوست و آقای علیرضا مهر اردستانی به عنوان ناظرین و سرکار خانم حکیمه انصار رامندی به عنوان دبیر جلسه به اتفاق آراء انتخاب شدند.

    مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی ضمن ارایه گزارش عملکرد سال 1398 شرکت که بیانگر ایجاد توازن در بخش بیمه گری و نیز کسب سود قابل ملاحظه در بخش سرمایه گزاری و درنتیجه کاهش قابل ملاحظه زیان انباشته بود ، بیان کرد که شرکت بیمه رازی با پشت سرگذاشتن مراحل “تنظیم ” و “تثبیت ” با توکل برخدا ، مرحله توسعه و شکوفایی را آغاز نموده است . شرکت در مرحله جدید برنامه های مدونی برای توسعه دیجیتالی ، بهبود مدل های کسب و کار و ارتقای نسبت های مالی دارد که در گزارش ایشان جزییات به تفصیل تشریح گردید .

    در ادامه مدیرعامل و نماینده موسسه حسابرسی به سوالات مطرح شده توسط حاضرین و آنلاین مبادرت به پاسخگویی نمودند و مجمع پس از استماع گزارش ها و توضیحات و شور و مشورت پیرامون موضوعات، با اکثریت آراء حاضرین در جلسه ضمن تایید گزارش هیأت مدیره بازرس قانونی شرکت راجع به عملکرد سال مالی 1398 و تشکر از زحمات آنان و عموم پرسنل شرکت، صورت های مالی (ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت ) مربوط به سال منتهی به پایان اسفند 98 به تصویب رسید و روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شرکت تعیین شد و نیز معاملات مشمول ماده 129 لایه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت مورد تنفیذ و تصویب قرار گرفت. همچنین دکتر امین حسن زاده به عنوان اکچوئر رسمی و خانم فاطمه الحسینی به عنوان اکچوئر علی البدل طبق مقررات ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت یکسال انتخاب شدند.

    مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه رازی (سهامی عام) با عنایت به ابلاغیه سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر 15 سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین پخش شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو