عصر بازار

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران خبرداد:

اعطای ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات صادراتی به شرکت های دانش بنیان استان یزد

عصر اعتبار- رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: تا امروز بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان یزد، پرداخت شده است.

اعطای ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات صادراتی به شرکت های دانش بنیان استان یزد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مجید غفوری منش، اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام شده بنا داریم با معرفی خدمات بانک توسعه صادرات ایران بخش بزرگتری از جامعه شرکت های دانش بنیان استان را جذب کنیم.
    در راستای سیاست های حمایتی بانک توسعه صادرات ایران از شرکت های دانش بنیان در سراسر کشور، این بانک طی دو سال اخیر توانسته در استان یزد خدمات قابل توجهی را به این شرکت ها ارائه کند؛ مجید غفوری منش رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران در اینباره گفت: با بازاریابی های انجام شده در این شعبه از سال 97 تا کنون با همکاری پارک علم و فناوری یزد، حرکت هماهنگ و موثری برای جذب شرکت های دانش بنیان و ارائه مشاوره و خدمات به آنها در استان شکل گرفته که کماکان نیز ادامه دارد.
    به گفته غفوری منش در نتیجه آشنایی شرکت های دانش بنیان با خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات طی جلسات و همایش های برگزار شده متعدد، شرکت های دانش بنیان مختلفی از سراسر استان یزد خواستار استفاده از تسهیلات و خذمات بانک توسعه صادرات شدند.
    وی گفت: شرکت هایی که از تسهیلات ویژه بانک توسعه صادرات برای دانش بنیان ها استفاده کرده اند، در حوزه تولید تجهیزات الکترونیکی و امنیت شبکه، تولید سخت افزار و نرم افزار مانیتورینگ، توسعه مراکز IT، فولاد آلیاژی، محصولات معدنی، تجهیزات خشک کن رنگ و غیره فعالیت می کنند.
    غفوری منش گفت: به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا جلسات معرفی تسهیلات و خدمات بانک توسعه صادرات ایران به صورت مجازی و در قالب وبینار انجام می پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی