عصر بازار

عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه روستاییان قبل از ۲۲ بهمن واریز می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، هدف از ایجاد این صندوق را خدمت به روستاییان و عشایر و تضمین آینده آنها دانست و گفت: در راستای این خدمت و با تصویب هیات مدیره صندوق بنا داریم تا قبل از ۲۲ بهمن عیدی همه مستمری‌بگیران را به حساب آنها واریز کنیم.

عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه روستاییان قبل از ۲۲ بهمن واریز می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «علی شیرکانی» روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه با مدیران این صندوق در استان کرمانشاه و کارگزاری‌های فعال استان اظهار داشت: یکی از خدمات ماندگار این صندوق همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران بود که از ابتدای سال جاری اجرایی شد و ما تنها صندوقی بودیم که از ابتدای سال این مصوبه را اجرایی کردیم.

    وی با اشاره به اینکه این صندوق بیش از 2 میلیون عضو در کشور دارد، گفت : حدود 122 هزار بیمه شده هم داریم که ماهیانه 74 میلیارد تومان مستمری به آنها پرداخت می‌شود.

    شیرکانی اظهار داشت: این صندوق بعد از انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد و روستاییان و عشایر ما را تحت حمایت خود قرار داد تا این قشر زحمت‌کش و فداکار آینده‌ای را برای خود فرزندانشان ترسیم و تضمین کنند.

    مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور درخصوص سفر خود به کرمانشاه هم گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه از نظر اقتصادی برخورداری کمتری دارد نگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن ویژه‌تر است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا حرکت خوبی در این استان برای توسعه و پیشرفت انجام شود.

    براساس گزارشی که مدیر صندوق اجتماعی استان کرمانشاه ارایه کرد این استان هم‌اکنون 85 هزار بیمه‌شده در قالب 27 هزار خانوار را تحت حمایت خود دارد که از این منظر در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی