عصر بازار

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد

تلاش سازمان بیمه سلامت برای دسترسی عادلانه همگان به خدمات سلامت

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پیامی به مناسبت روز جهانی سلامت نوشت: سلامت در کنار امنیت دو رکن اساسی آرامش ذهنی جامعه محسوب می‌شوند و در روزگار شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت بهداشت و سلامت بیش از پیش برهمگان ثابت شده است.

تلاش سازمان بیمه سلامت برای دسترسی عادلانه همگان به خدمات سلامت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت، ‌ محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت روز جهانی سلامت نوشت: «آن‌چه از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در جهان برهمگان اثبات شد، توجه جدی به بهداشت عمومی و فردی بود. تنها نکته‌ای که در مسیر مبارزه با بیماری کووید 19 همچنان مورد قبول تمام جوامع علمی است، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و توجه جدی به بهداشت عمومی و فردی است. این خود نشان دهنده اهمیت بهداشت و سلامت است که تمام مردم جهان را حول محور مبارزه با این ویروس منحوس گرد هم جمع می‌کند.

    سلامت در کنار امنیت دو رکن اساسی آرامش ذهنی جامعه محسوب می‌شوند و در روزگار شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت بهداشت و سلامت بیش از پیش بر همگان ثابت شده است.

    سازمان بیمه سلامت در مسیر دشوار مبارزه با کووید 19 براساس وظیفه ذاتی خود که حمایت از بیماران است، همانند همیشه در کنار بیمه شدگان قرار گرفت و تلاش کرد که هیچ بیماری رنج دیگری جز بیماری نداشته باشد. دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی بیمه شدگان از جمله اهداف سازمان بیمه سلامت است که در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا نیز سرلوحه اقدامات این سازمان بود.

    مدافعان سلامت در تمام یک سال گذشته درمسیر مبارزه با ویروس کرونا ایستادگی کرده و مجاهدانه این میدان نبرد را پیموده‌اند. در این مسیر سخت، مدافعان سلامت شهدایی داشتیم که به روح بلند آنان درود می‌فرستیم و تلاش همه عزیزان در کادر بهداشت و درمان را ارج می‌نهیم و آرزوی بهبودی برای همه بیماران داریم.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو