عصر بازار

احتمال افزایش سقف وام‌ تمام رشته‌های شغلی مددجویان

عصر اعتبار- معاون اشتغال کمیته امداد با اشاره به افزایش سقف برخی از رشته‌های شغلی کمیته امداد به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان گفت: احتمال افزایش سقف وام‌های تمام رشته‌های شغلی مددجویان در سال ۱۴۰۱ وجود دارد.

احتمال افزایش سقف وام‌ تمام رشته‌های شغلی مددجویان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مرتضی فیروزآبادی  با اشاره به ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در سال آینده، اظهار کرد: پیشنهاد ما برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی 35 هزار میلیارد تومان بود و مبنای پیشنهاد کمیته امداد ارتقا کیفیت مشاغل بوده، البته ما با 25 هزار میلیارد تومان این تعداد فرصت شغلی را ایجاد خواهیم و تغییری در هم در کیفیت مشاغل مورد نظر ایجاد نخواهد شد.

    وی تصریح کرد: با این شرایط کمیته امداد یکسری از مشاغل خُرد و کوچک را نمی‌تواند ایجاد کند و مجبوریم مشاغل سخت را ایجاد کنیم.

    معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: با توجه به اختصاص 25 هزار میلیارد تومان اعتبار، هدف ما ایجاد 500 هزار فرصت شغلی است و این تعداد محقق خواهد شد.

    فیروزآبادی گفت: 25 درصد از فرصت‌های شغلی کمیته امداد بدون هزینه‌ای محقق نخواهد شد به طوری که این مشاغل با راهبری شغلی و حرفه آموزی ایجاد می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی