عصر بازار

۱۵۰ هزار تومان یارانه نوروزی برای ۱۲ میلیون خانوار پرداخت شد

عصر اعتبار- با دستور رئیس جمهور و در راستای حمایت از آقشار آسیب پذیر؛ یک میلیون و پانصد هزار ریال یارانه کمک معیشت عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون سرپرست خانوار واریز شد.

۱۵۰ هزار تومان یارانه نوروزی برای ۱۲ میلیون خانوار پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، همان گونه که سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده بود،‌ با دستور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ساعت 24 شب 25 اسفند ماه 1400 یارانه یک میلیون و 500 هزار ریالی کمک معیشت عید نوروز به حساب 12 میلیون نفر از سرپرستان خانوارهای شناسایی شده واریز شد.

    این مبلغ به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از 12 میلیون و 358 هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز شد.

    در اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوارهای فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

    دولت سیزدهم در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی