عصر بازار

تفاهم همکاری بزرگترین شرکت بیمه اتکایی روسیه با ایران

عصر اعتبار- همکاری بزرگترین شرکت بیمه اتکایی روسیه (RNRC) با یک شرکت بیمه اتکایی ایرانی کلید خورد.

تفاهم همکاری بزرگترین شرکت بیمه اتکایی روسیه با ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم،‌ به دنبال تلاش های صورت گرفته  در جهت همکاری با بازارهای بیمه اتکایی روسیه، شرق آسیا و کشورهای همسایه، سرانجام همکاری با بزرگترین شرکت بیمه اتکایی روسیه (RNRC)  رقم خورد.

    مدیرعامل شرکت RNRC به عنوان بزرگترین بیمه گر اتکایی روسیه و کشورهای CIS، در نامه ای از آمادگی خود برای  آغاز همکاری در زمینه بیمه های اتکایی با شرکت بیمه اتکایی امین، خبر داد و در این رابطه از سید مصطفی کیایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین دعوت کرد تا مسیر اجرای این همکاری در مسکو هموار گردد. بر این اساس اعلام شد، با آغاز همکاری بین دو شرکت امیدوار هستیم بتوانیم بخشی از ریسکهای پذیرفته شده از بازار داخل را در کشورهای روسیه و CIS واگذار نموده و نیز با قبولی اتکایی از بازار بیمه اتکایی روسیه و کشورهای CIS، در جهت ارزآوری به داخل کشور گام بردارد.

    گفتنی است، پیش از این در مهرماه سال گذشته جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین، معاون توسعه تجارت شرکت ملی اتکایی روسیه و سفیر جمهوری ایران در محل سفارت ایران در روسیه برگزار  و راه های تعمیق همکاری های فی مابین مورد بررسی قرار گرفته بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی