عصر بازار

تامین مالی ۲۷ هزار میلیارد ریالی ۱۱ پروژه زیربنایی حمل و نقل توسط بانک ملی ایران

عصر اعتبار- بانک ملی ایران بیش از ۲۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تسهیلات پرداخت کرده است.

تامین مالی ۲۷ هزار میلیارد ریالی ۱۱ پروژه زیربنایی حمل و نقل توسط بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این میزان تسهیلات به منظور ایجاد و توسعه 11 پروژه بزرگراه، راه‌آهن، راه اصلی، کنارگذر و آزادراه پرداخت شده است. پروژه راه آهن میانه اردبیل با مبلغ 11 هزار و 500 میلیارد ریال، بزرگترین پروژه ای است که توسط بانک ملی ایران تامین مالی شده است.

    محور فرخ شهر ایذه با دو هزار میلیارد ریال، راه اصلی گیلانغرب سومار با رقم 500 میلیارد ریال، راه اصلی خرم آباد پلدختر با رقم یک هزار و 500 میلیارد ریال و بزرگراه فسا داراب گهکم با مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کرده‌اند.

    همچنین کنار گذر شرقی بناب به ارزش دو هزار میلیارد ریال، محور جهرم لار بندرعباس به ارزش دو هزار میلیارد ریال، کنارگذر انزلی به ارزش دو هزار و 500 میلیارد ریال و آزادراه مراغه هشترود به ارزش دو هزار و 200 میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران تامین مالی شده‌اند.

    پروژه میانه سرچم نیز یک هزار میلیارد ریال و بزرگراه صوفیان شبستر سلماس یک هزار میلیارد ریال تسهیلات از این بانک دریافت کرده‌اند. تامین مالی این پروژه ها از سال 1397 تا سال 1400 در اختیار بانک ملی ایران بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی