عصر بازار

۳۰۴ برنده در جشنواره تراکنش برنده پرداخت الکترونیک پاسارگاد

عصر اعتبار- در ادامه سلسه جشنواره‌های شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد تحت عنوان «تراکنش برنده» و اجرای جشنواره‌ ۴۰۴ طی ماه‌های بهمن و اسفند، این شرکت بر آن شد تا جشنواره ۳۰۴ را در دو ماه اردیبهشت و خرداد برگزار کند.

۳۰۴ برنده در جشنواره تراکنش برنده پرداخت الکترونیک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، برای حضور در این جشنواره پذیرندگان می‌توانند تنها با انجام 30 تراکنش بیشتر نسبت به ماه قبل با مجموع مبالغی بالغ بر 40 میلیون ریال و یا کسب مجموع مبالغ خرید معادل 304 میلیون ریال نسبت به عملکرد ماه قبل در این جشنواره شرکت کنند. شایان ذکر است در جشنواره 304 عملکرد هر ترمینال به‌صورت مستقل بررسی و برندگان به‌صورت ماهانه مشخص می‌گردند.
    پذیرندگان می‌توانند از طریق این نرم‌افزار وضعیت امتیازات خود را رصد و از امکانات دیگر آن استفاده کنند. پس از قرعه‌کشی این امکان برای برندگان فراهم شده است که جایزه مورد نظر خود را از میان جوایز موجود نقدی و غیر نقدی در نرم‌افزار سانیار مشاهده و انتخاب نمایند؛ نرم افزار سانیار، نرم افزاری جامع برای پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که از طریق آن پذیرندگان می‌توانند وضعیت درگاه‌های پرداخت خود را مدیریت کنند و با این شرکت در ارتباط باشند.

    برندگان دوره‌های قبل این جشنواره و اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره 304 در سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی pep.co.ir قابل مشاهده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی