عصر بازار

وعده‌های هیات مدیره جدید شرکت بیمه ایران برای ارتقای خدمات

عصر اعتبار- عضوهیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه از زمان استقرار تیم مدیریت جدید در این شرکت، اولویت های مهمی برای ارتقای جایگاه شرکت بیمه ایران تعیین شده است، گفت: مهمترین اولویت مدیریت جدید در راستای سیاستهای دولت سیزدهم، جلب رضایتمندی حداکثری جامعه فراگیر بیمه گزاران بزرگ این شرکت در پهنه جغرافیای ایران است.

وعده‌های هیات مدیره جدید شرکت بیمه ایران برای ارتقای خدمات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیدعلیرضا سادات میر کاهش زمان رسیدگی به پرونده های خسارتی و تکریم بیمه گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایت مندی ذینفعان این بیمه برشمرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامه های اجرایی و دقیقی را تدوین کرده اند که فعال سازی اپلیکیشن "بیمه ایران من" در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری، همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است.

    وی با اشاره به اینکه  اقدامات بسیار مهم دیگری در هیأت مدیره شرکت در حال پیگیری است، افزود: ساماندهی شرکتهای تابعه با هدف مولدسازی دارایی‌ها، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاری ها از جمله پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاستهای کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک، کام تمامی بیمه ایرانیها را شیرین خواهد کرد.

    به گفته این مقام ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، در حالیکه تنها چند ماه است که تیم مدیریتی جدید در این بیمه مستقر شده برای حل یکی از مهمترین چالشهای تاریخی شرکت که مسأله "زیان انباشته شرکت" است، تمهیدات ویژه ای اتخاذ شده است.

    پیگیری به روزرسانی "اساسنامه شرکت سهامی بیمه ایران" که به گفته وی آخرین نسخه رسمی آن مربوط به پیش از شش دهه قبل است و همچنین ایجاد تغییر در "ساختار اداری" شرکت با هدف «رفع اختلال هایی که بر اثر اجرای ساختار اداری سال های اخیر در اداره شرکت و همکاران بیمه ایران » ایجاد شده بود از دیگر برنامه های مهم هیأت مدیره بیمه ایران است.

    سادات میر با بیان اینکه در حوزه "تحول" و "نوآوری" نیز برنامه های بسیار خوبی در مجموعه شرکت پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: به زودی اخبار بسیار خوبی را در این حوزه ها به استحضار بیمه گزاران و هموطنان خواهیم رساند.

    وی همچنین با اشاره به اینکه «سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار» بیمه ایران در سالیان متمادی مهمترین نقطه قوت شرکت بوده است تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برنامه‌هایی در حال تدوین است که ماحصل آن جبران گوشه ای از خدمات همکاران خدوم شرکت خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو