عصر بازار

بسته حمایتی برای کسب و کارهای اینترنتی خوب و مثبت است

عصر اعتبار- مدیر یکی از مشاغل کسب و کار اینترنتی معتقد است که هرگونه بسته حمایتی دولت از این مشاغل باید آزادانه باشد تا صاحبان آنها بتوانند بدون محدودیت به فعالیت خود ادامه بدهند.

بسته حمایتی برای کسب و کارهای اینترنتی خوب و مثبت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محسن شهریاری مدیر فروشگاه "تات سیکلت" افزود: کسب و کارها تا پیش از ایجاد پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام فعالیت خود را داشتند و محدودیتی در درآمدزایی خود نداشتند. اما با چنین پلتفرم‌هایی این کسب و کارها تا حدودی رونق یافت و فعالیت آنها به‌روزتر شد.

    وی ادامه داد: با راه‌اندازی این قبیل پلتفرم‌ها خرید و فروش شکل مجازی به خود گرفت و حال با فیلترینگ اینستاگرام همین کسب و کارها همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

    شهریاری در ادامه با بیان اینکه البته این فیلترینگ محدودیت‌هایی برای کسانی که صرفاً درآمد آنها منوط به فضای مجازی است ایجاد کرده و تاثیر گذار بوده تصریح کرد: این افراد محصولات خود را صرفاً در قالب فضای مجازی عرضه کرده و جایگاهی برای شروع دوباره ندارند که در آنجا با توجه به محدودیت‌های کنونی به فعالیت خود ادامه بدهند و بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند.

    وی ادامه داد: در نظر گرفتن چنین بسته‌های حمایتی برای این‌گونه مشاغل تاثیرات خوب و مثبتی را به همراه خواهد داشت.

    شهریاری در خصوص استفاده از ظرفیت پلتفرم‌های داخلی برای کسب و کارهای اینترنتی گفت: از این ظرفیت می‌توان استفاده کرد، اما من در کار خودم سعی می‌کنم وابستگی ایجاد نکنم.

    این فعال کسب و کار درباره این که این بسته حمایتی تا چه میزان به رونق کسب و کارهای اینترنتی کمک خواهد کرد گفت: بستگی به شرایط کسب و کارها دارد. چرا که کسب و کارها متفاوت از یکدیگر هستند.

    وی افزود: به عنوان نمونه برای من که علاوه بر کسب و کار اینترنتی برای فروش محصولاتم صاحب فروشگاه هستم تفاوت این بسته نسبت به کسی دیگر که چنین شرایطی را ندارد یکسان نیست.

    شهریاری گفت: برخی کسب و کارها تولیدکننده و برخی دیگر مصرف‌کننده هستند بر همین اساس تاثیرات این بسته حمایتی برای هر دو مشابه نخواهد بود.

    وی ادامه داد: من مشتری‌های خود را دارم و با وجود فیلترینگ فعلی دسترسی به آنها وجود دارد و در این میان برای فروش محصولات پلتفرم‌های از جمله اینستاگرام خیلی مهم نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی