عصر بازار

نبود مشکل برای صدور نسخ الکترونیک در سامانه بیمه سلامت

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: وضعیت سامانه بیمه سلامت برای صدور نسخ الکترونیک در مراکز بیمارستانی و پر مراجعه مشکلی ندارد.

نبود مشکل برای صدور نسخ الکترونیک در سامانه بیمه سلامت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صداوسیما، "محمد مهدی ناصحی افزود: درصد قطعی سامانه بیمه سلامت بیش از قبل نشده است و اگر سامانه تامین اجتماعی که به تازگی سامانه جدیدی معرفی کرده است، مشکلی دارد باید از سازمان تامین اجتماعی پیگیری شود.

    مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: پزشکان برای صدور نسخه الکترونیک در سامانه بیمه سلامت مشکلی ندارند.
    "محمد مهدی ناصحی" گفت: هم اکنون برای پزشکانی که در سامانه بیمه سلامت همکاری و نسخه الکترونیک صادر می‌کنند، تعرفه تشویقی در نظر گرفته شده است که بزودی اعلام می‌شود.
    مدیر عامل سازمان بیمه سلامت افزود: اطلاعات بیمه سلامت و بیمه شدگان در سامانه سپاس قابل روئیت است و بیمه‌های مرکزی می‌توانند بر اساس این اطلاعات خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه دهند، زیرا خدمات بیمه تکمیلی بیش از بیمه پایه است.
    "محمد مهدی ناصحی" تاکید کرد: در واقع بیمه‌های مرکزی بخش‌های خارج از بیمه پایه را پوشش می‌دهند بنابراین پیوستن بیمه‌های تکمیلی به سامانه نسخه الکترونیک ضروری است.
    مدیر عامل سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی بر این موضوع نظارت دارند و بر اساس قانون بیمه‌های تکمیلی نیز باید به سامانه نسخه الکترونیک متصل شوند.
    "محمد مهدی ناصحی" گفت: البته ضروری نیست که اطلاعات به سپاس منتقل شود، زیرا سامانه بیمه به صورت الکترونیک در اختیار وزارت بهداشت و مراکز ارائه دهنده خدمت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی