عصر بازار

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:

ثبت‌نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان کشوری آغاز شد

عصر اعتبار- مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از ۱۳تا ۲۵ آذر جاری خبر داد.

ثبت‌نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان کشوری آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی‌فرد افزود: طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» که با مشارکت شرکت بیمه ملت ارائه می‌شود از جمله طرح‌های بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری است که برای همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق که خالص حقوق دریافتی آنها بیش از 1.5 میلیون تومان باشد، قابل اجرا است.

    وی تصریح کرد: ثبت‌نام این طرح به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir و از روز یکشنبه 13 آذر به مدت 2 هفته یعنی تا 25 آذر 1401 برای متقاضیان به صورت کاملا اختیاری انجام می‌شود.

    مرتضایی‌فرد با بیان اینکه «طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا در قالب سه پوشش طلایی، نقره ای و برنزی برای متقاضیان قابل اجرا است» گفت: حق بیمه‌ای که از حقوق بازنشستگان متقاضی به صورت ماهانه و برای هر فرد بیمه شده کسر می‌شود به ترتیب برای طرح طلایی 55هزار تومان، نقره‌ای 33هزار تومان و برای طرح برنزی نیز 22هزار تومان به صورت ماهانه خواهد بود.

    در طرح طلایی، پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه 50میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه 100میلیون تومان است همچنین غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز در اثر حادثه 100هزار تومان تعیین شده است.

    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در طرح نقره‌ای نیز پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه 30میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه 60 میلیون تومان است و غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز در اثر حادثه نیز 75هزار تومان تعیین شده است.

    وی یادآوری کرد: در طرح برنزی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه 20 میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه 40 میلیون تومان بوده و غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز در اثر حادثه 50 هزار تومان است.

    پوشش بیمه آتش سوزی شامل آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و زلزله برای بیمه شده اصلی به صورت رایگان فعال است و این پوشش‌ها در برای ساختمان و تاسیسات و اثاثیه و دکور منزل طرح‌های سه گانه طلایی، نقره‌ای و برنزی به ترتیب 100، 60 و 40 میلیون تومان تعیین شده است.

    مرتضایی‌فرد از متقاضیان خواست تا پیش از ثبت‌نام اینترنتی حتما همه ضوابط و مقررات و شرایط طرح و پوشش‌های سه‌گانه آن را مطالعه کرده و سپس برای ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه «ثبت نام این طرح بدون سقف سنی انجام می شود»، یادآور شد: بازنشستگان می‌توانند علاوه بر بیمه کردن خود، افراد تحت تکفل و منسوبان خود را نیز بیمه کرده و با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب طرح مربوطه موافقت خود را باپرداخت حق بیمه اعلام کنند.

    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: متقاضیان در هنگام ثبت‌نام باید «ذینفع» خود را برای دریافت غرامت اعلام کنند؛ در غیر این‌صورت پرداخت غرامت براساس برگه انحصار وراثت انجام می‌شود و در ضمن پرداخت غرامت فوت صرفا به افراد ثبت نام شده‌ای که حق بیمه را پرداخت کرده باشند، تعلق می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو