عصر بازار

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی:

فاز جدید مبارزه با پولشویی و اخلال اقتصادی کلید خورد

عصر اعتبار- اقدامات جدیدی به دنبال رصد جریانات مالی مشکوک طراحی شده تا از فرآیند اخلالگری اقتصادی و پولشو‌یی پیشگیری شود.

فاز جدید مبارزه با پولشویی و اخلال اقتصادی کلید خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، هادی خانی؛ دبیر شورای عالی پیشگیری و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم  با اشاره به رصد جریانات مالی مشکوک در کشور اظهار کرد: برای پیشگیری از هر نوع اقدام محرمانه در حوزه اقتصاد که شکل و بوی پولشویی و تامین مالی تروریسم و اخلال در نظام‌های اقتصادی کشور دارد، طراحی‌های مفهومی انجام شده است.

    وی تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها در انتظار مشارکت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در بهره برداری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای تولید سامانه‌های تقاطع‌گیری اطلاعات و البته مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ارائه اطلاعات به مرکز اطلاعات مالی مطابق تکالیف قانونی هستیم.

    دبیر شورای عالی پیشگیری و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تصریح کرد: به منظور تولید سامانه هوشمند داده مبنا در مبارزه سیستماتیک با فساد، بیش از 2800 قلم اطلاعاتی از 43 دستگاه اجرایی را شناسایی کرده‌ایم و تمام ظرفیت‌های حاکمیتی، نظارتی و امنیتی کشور برای تحقق این مهم که گام بزرگی در شفافیت و سالم سازی اقتصاد است را به همکاری فراخوانده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی