عصر بازار

بهادری جهرمی:

دولت برنامه‌ای برای جابجایی وزیر اقتصاد ندارد

عصر اعتبار- سخنگوی دولت اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای جابجایی وزیر اقتصاد ندارد .

دولت برنامه‌ای برای جابجایی وزیر اقتصاد ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا،  علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت با تشکر از حضور مردم در مراسم‌های بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این مراسم ها نشان داد که مردم چه نگاهی به مفهوم مقاومت داشته و از کسانی که خالصانه برای آنها تلاش می کنند، قدردانی می‌کنند. شهید سلیمانی خدمت به مردم را عبادت می دانست. ان‌شاءالله من و همه مسئولان توفیق پیدا کنند به این نگرش بالا دست یابند.

    وی درباره مصوبات امروز هیئت دولت گفت: مطابق خواسته جمعیت هلال احمر برای تجهیز ناوگان مطمئن و ایمن برای امداد و نجات، هیئت وزیران  برای صدور مجوز  هزار  شاسی دستگاه مناسب  آمبولانس با معافیت از پرداخت گمرکی موافقت کرد. با توجه به اینکه امکان تجهیز داخلی آمبولانس وجود دارد، قرار شد دستگاه کامل آمبولانس وارد نشود، بلکه شاسی و بدنه کلی وارد شود و در داخل کشور تجهیز شود.

    سخنگوی دولت بیان کرد: با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جهت تسریع بخشی به اجرای نهضت ملی مسکن، هیئت وزیران با تصویب اساسنامه  شرکت عمران شهر جدید مهرگان در استان قزوین موافقت کرد تا در این شهر  هم شرایط جدید برای اجرای نهضت ملی مسکن ایجاد شود. همچنین هیئت وزیران با اختصاص منابعی برای جبران خسارات ناشی از بارش‌های برف و یخبندان که دی و بهمن ماه سال گذشته اتفاق افتاده یا اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با آفات و حمایت از کشاورزان موافقت کرد. هیئت وزیران با لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه عضو در سازمان همکاری شانگهای موافقت کرد. پیش از این لایحه‌ای تهیه شده بود که با موافقت نمایندگان مواجه شده بود که از همکاری نمایندگان تشکر می کنیم. این لایحه جدید در راستای همان لایجه با قید دو فوریت تقدیم مجلس می‌شود.

    وی درباره تغییرات در تیم اقتصادی مخصوصا وزیر اقتصاد اظهارکرد: در مورد آقای خاندوزی بحثی در مورد جابه‌جای ایشان مطرح نیست و دولت هیچ برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو