عصر بازار

سخنگوی بیمه مرکزی در حاشیه ۴۷۵ امین جلسه شورای عالی بیمه اعلام کرد:

طبق قول رئیس کل محترم بیمه مرکزی خبر خوش برای شبکه فروش بیمه در راه است

عصر اعتبار- با توجه به اهمیت و نقش غیرقابل انکار شبکه فروش در توسعه و تعمیم صنعت بیمه و رشد ضریب نفوذ آن ؛ بروز شدن آیین نامه کارمزد نمایندگی و کارگزاری ( دلالی ) آنان یکی از اولویت‌های بیمه مرکزی است .

طبق قول رئیس کل محترم بیمه مرکزی خبر خوش برای شبکه فروش بیمه در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی پس از حضور در جلسه شورای عالی بیمه از بروز شدن کارمزدهای نمایندگی ای شبکه فروش خبر داد و افزود: کلیات آیین نامه شماره 102 در شورای عالی بیمه مطرح و انشاالله در جلسه فوق العاده آتی این شورا به صورت ویژه، جزییات تغییر در کارمزد نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .

    دکتر مشعلچی با تشکر از تعامل مثبت و موثر سندیکای بیمه گران و شرکت های بیمه اظهار داشت با عنایت به نقش اطمینان بخش و آرامش آفرین صنعت بیمه در تعاملات اجتماعی و مبادلات اقتصادی در آینده نزدیک نسبت به اصلاح سایر آئین نامه های مرتبط اقدام خواهد شد.

    وی از به روز رسانی کارمزد نمایندگان به عنوان موتور محرکه انگیزه و تلاش مضاعف شبکه فروش برای گسترش بازار کسب و کار بیمه ای نام برد و خاطرنشان کرد: بیش از هشتاد درصد از محصولات متنوع صنعت بیمه از سوی شبکه فروش عرضه می شود و حذف موانع و ایجاد انگیزه بیشتر برای آنان از تکالیف جدی نهاد ناظر صنعت بیمه به شمار می رود.

    سخنگوی بیمه مرکزی در ادامه راهکارهای مختلف احصا، شناسایی و حل مشکلات شبکه فروش بیمه را تشریح کرد و افزود: خبر خوش بهینه شدن کارمزد نمایندگی و کارگزاری ( دلالی ) رسمی بیمه در قالب پیشنهادات اصلاح آیین نامه شماره 102 علاوه بر بهبود معیشت آنان به تسهیل امر بیمه گری و توسعه صنعت بیمه منجر خواهد شد.

    سخنگوی بیمه مرکزی در پایان اظهار داشت که در این جلسه به پیشنهاد نهاد ناظر و کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه جزییات نحوه محاسبه نرخ حق بیمه انواع وسیله نقلیه ریلی که متاسفانه در سالهای قبل مغفول واقع شده بود ؛ بررسی و کلیات آن برای مدت باقیمانده سال 1401 به تصویب رسید .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو