عصر بازار

وصول تمامی مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت تا سال آینده

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مطالبات صندوق از دولت تا سال قبل ۳,۰۶۰ میلیارد تومان معوقه بود که با صحبت‌های صورت گرفته مطالبات صندوق سال آینده وصول می‌شود.

وصول تمامی مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت تا سال آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر، همایش سراسری اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه‌های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان از صبح امروز به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

    حمیدرضا نجف پور کردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در این همایش با بیان اینکه هدف ما سودآوری است اما در این راه مشکلاتی جدی داریم گفت: برای این هدف یک برنامه ریزی گسترده صورت گرفته و برای تحقق بهره وری اهتمام داشتیم. در همین راستا هم به عنوان مثال گام بزرگی برای تولید محصولات متانولی برداشته شده است.

    وی با اشاره به نقدینگی موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در این حوزه برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته و کارهای ارزشمندی شده است که واریزی بازنشستگان در کمترین زمان ممکن انجام شد و مطالبات سنواتی بازنشستگان رفع شد.

    نجف پور با بیان اینکه نظام اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان تا پیش از این شفاف بود گفت: قواعد نظام اطلاعات در صندوق ذخیره فرهنگیان طراحی شد. در همین راستا کدال داخلی را رونمایی می‌کنیم.

    مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه مطالبات صندوق از دولت هم 10 تا 12 سال به تعویق افتاده است؛ گفت: مطالبات صندوق از دولت تا سال قبل 3,060 میلیارد تومان معوقه بود که با صحبت‌های صورت گرفته مطالبات صندوق سال آینده وصول می‌شود. با وزارت آموزش و پرورش همکاری بیشتری خواهیم داشت و در بستر اقتصاد دیجیتال برای اولین بار برای فرهنگیان طراحی مطلوبی را در نظر گرفتیم

    تبیین سیاست‌ها استراتژی‌های کلان مؤسسه، تبیین نظام حاکمیت شرکتی و کنترل استراتژیک، معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای هلدینگ‌ها و شرکت‌ها به منظور تقویت هم افزایی و توسعه تعاملات راهبردی، گسترش تعاملات راهبردی برون سازمانی به ویژه با وزارت آموزش و پرورش، بررسی ظرفیت‌ها، نیازها و انتظارات جامعه هدف، بررسی راهکارهای علمی و عملی افزایش بهره‌وری و سازمانی و توسعه زنجیره ارزش از جمله اهداف و محورهای این همایش دو روزه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو