عصر بازار

رییس سازمان بورس اعلام کرد:

پرداخت سود سهام عدالت در اوایل هفته آینده

عصر اعتبار- رییس سازمان بورس اعلام کرد : پس از پرداخت کامل سود سهام عدالت از سوی ۷ شرکت، سود مشمولان در اوایل هفته آینده به حساب آن ها واریز می‌شود.

پرداخت سود سهام عدالت در اوایل هفته آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به به نقل از ایرنا، رییس سازمان بورس به زمان پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت اشاره کرد و گفت: اکنون حدود 6 یا 7 شرکت یا بخشی از سود خود را واریز نکردند یا سود مدنظر را به صورت کامل پرداخت نکردند که امیدواریم تا روز سه شنبه هفته جاری این سودها واریز شوند.

    وی گفت: باقی شرکت ها سود خود را پرداخت کردند و اکنون ما در حال پیگیری برای واریزی سود از سوی شرکت هایی هستیم که تاکنون پرداخت نکردند.

    عشقی ادامه داد: با برخی از شرکت ها توافق کردیم که طی امروز یا فردا سود مدنظر را پرداخت کنند و در صورت انجام، این امکان وجود دارد که برای روز شنبه یا یکشنبه هفته آتی سود باقیمانده واریز شود.

    واریز سودهای سنواتی به حساب 31 میلیون سهامدار

    وی به پرداخت سودهای نقدی از طریق سجام اشاره و اعلام کرد: این اقدام تجربه خوبی بود که به سهامداران کمک کرد در کمترین زمان به سود خود برسند.

    عشقی به پرداخت سودهای سنواتی تاکید کرد و افزود: برخی از سهامداران رقمی حدود 100 میلیارد تومان یا 90 میلیارد تومان سود رسوب شده از شرکت ها طلب داشتند که دریافت نکرده بودند، با توجه به چنین اتفاقی واریزی بیش از 31 میلیون نفر از سهامداران در سال جاری انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی