عصر بازار

آخرین جزئیات وضعیت نماد‌های استانی سهام عدالت اعلام شد

عصر اعتبار- مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص آخرین وضعیت نماد های استانی سهام عدالت گفت: موضوع به شورای عالی بورس منعکس شده است دو جلسه نیز در کمیسیون فرعی شورا برای بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت برگزار شده است.

آخرین جزئیات وضعیت نماد‌های استانی سهام عدالت اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، جعفری در خصوص تعیین تکلیف وضعیت نماد‌های استانی سهام عدالت گفت: موضوع به شورای عالی بورس منعکس شده است دو جلسه نیز در کمیسیون فرعی شورا برای بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت برگزار شده است.

    او در ادامه می‌گوید: در کمیسیون تخصصی اگر موضوع جمع بندی شود برای تصمیم گیری نهایی به شورا منتقل می‌شود موضوع پیچیده‌ای است بالاخره قبلا در زمانی که نماد‌ها باز بودند یک درصد‌هایی را سهامداران می‌توانستند بفروشند اکنون باید شرایط بررسی شود و اگر نیاز است درصد‌ها کمتر یا بیشتر مشخص شود و با تمام جوانب بتوانیم نماد را باز کنیم.

    این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا برای بازگشایی نماد‌های استانی سهام عدالت می‌توان زمان مشخص کرد؟ گفت: موضوع به صورت فشرده در جلسه جلسات تخصصی شورا مطرح می‌می شود هر زمان که به جمع بندی رسیدیم آن را به خود صحن شورا می‌بریم و مصوبه قطعی آن را می‌گیریم.

    او می‌گوید: نمی‌توان زمان قطعی گفت، اما به شدت پیگیر وضعیت نماد‌های استانی سهام عدالت هستیم تا زودتر تعیین تکلیف شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی