عصر بازار

با نمایش یک خودرو آسیب دیده در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی اتفاق افتاد

کارگاه عملی ارزیابی خسارت خودرو در غرفه بیمه مرکزی

عصر اعتبار- برای نخستین بار یک کارگاه عملی در غرفه بیمه مرکزی با هدف آشنایی مردم با چگونگی ارزیابی خسارت وسایل نقلیه در غرفه بیمه مرکزی واقع در سالن شماره (۳۵) در حال برگزاری است.

کارگاه عملی ارزیابی خسارت خودرو در غرفه بیمه مرکزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، ارزیابی خسارت خودرو به صورت صددرصد آنلاین به ابتکار بیمه مرکزی با همکاری پلیس و صنعت بیمه در نمایشگاه صنعت مالی در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت و با استقبال آنان روبرو شد.

    بر اساس این گزارش تمامی مراحل ارزیابی خسارت در قالب یک کارگاه عملی در تمامی ساعات نمایشگاه توسط کارشناسان خبره و ارزیابان رسمی خسارت بیمه خودرو در حال انجام است و علاقمندان می توانند با حضور در غرفه بیمه مرکزی واقع در سالن 35 از جزئیات طرح یادشده مطلع شوند.

    شایان ذکر است نهاد ناظر صنعت بیمه در چند سال گذشته با دعوت از نخبگان، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان،تسهیل گری عملیات بیمه گری را در دستور کار خود قرار داده است.

    گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی تا روز جمعه هفته جاری در محل نمایشگاه های دائمی تهران ادامه دارد و علاقمندان می توانند بین ساعت 8 تا 15 از آن بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی