عصر بازار

رئیس جهاد دانشگاهی استان اعلام کرد

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن در کرمان

عصر اعتبار- رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (حساب ۱۰۰ امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می‌کند.

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن در کرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر مهدی بازمانده امروز چهارم مرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مرکز آزمون جهاددانشگاهی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن را سوم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه ثبت نام در این آزمون از طریق سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی Hrtc.ir از ابتدای مردادماه جاری آغاز شده، افزود: شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در دفترچه مندرج در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شده است.

    بازمانده با بیان اینکه سوم شهریورماه امسال این آزمون در استان‌های منتخب برگزار خواهد شد، ادامه داد: ثبت نام آزمون بنیاد مسکن برای استخدام 306 نفر در سراسر کشور، در سامانه مرکز آزمون آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت .

    رئیس جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: پذیرش در استان کرمان در شهرهای کرمان، جیرفت، سیرجان، منوجان، رودبار جنوب، عنبرآباد، بافت و شهربابک خواهد بود.

    وی گفت: در استان کرمان پذیرش در شغل های سرویس‌کار، عملیات و اجرا، کارشناس اداره حقوقی و املاک، کارشناس اعتبارات و کنترل پروژه، کارشناس امور اداری، کارشناس امور زمین و سند روستایی، کارشناس بودجه، کارشناس تاسیسات، کارشناس فنی و اجرایی، کارشناس فنی و برنامه ریزی طرح‌ها، کارشناس نظارت و ارزیابی، کارشناس مالی و کارشناس نظام فنی و مسکن روستایی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی