عصر بازار

فروش ارز تا سقف ۲۰۰۰ دلار در شعب منتخب بانک صادرات

عصر اعتبار- معاون بین‌الملل بانک صادرات گفت: این بانک برای تامین نیاز‌های ضروری هموطنان و تسهیل تامین ارز به صورت اسکناس تا سقف ۲۰۰۰ دلار ارز می‌فروشد.

فروش ارز تا سقف ۲۰۰۰ دلار در شعب منتخب بانک صادرات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صداوسیما، داود مهدیان با اعلام این خبر گفت: شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران در تهران و برخی مراکز استان‌های کشور برای تامین نیاز‌های ضروری از طریق واریز به حساب ویژه ارزی مشتریان و تسهیل در تامین تقاضای ارزی به صورت اسکناس تا سقف 2000 دلار ارز می‌فروشند.

    مهدیان با تاکید بر اینکه مصوبه فروش ارز برای رفع نیاز‌های ضروری به تمامی شعب ارزی بانک صادرات ایران ابلاغ شده است، افزود: فروش ارز تنها به اشخاص حقیقی ایرانی بالای 18 سال دارای حساب و کارت سپهری فعال نزد بانک صادرات ایران امکان‌پذیر است.

    معاون بین‌الملل بانک صادرات ایران گفت: فروش ارز تا سقف مورد نظر به نرخ اعلامی روزانه سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به نشانی: www.ice.ir انجام خواهد شد.

    مهدیان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی فروش ارز به هر شخص با گذشت یک سال از آخرین روز نوبت خرید ارز، وی مجاز است و لازم است تا حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه ارزی با عنوان فروش ارز اسکناس بابت نیاز‌های ضروری افتتاح شود. حداقل موجودی برای افتتاح و استمرار حساب ویژه ارزی 100 دلار آمریکا است.

    شعب «مستقل مرکزی سپهر»، «فردوسی» در منطقه مرکز تهران، «شهید اشرفی اصفهانی» در منطقه غرب تهران و «سردار سلیمانی» در منطقه شرق تهران و همچنین شعبه «سپهر شهریار» در آذربایجان شرقی، «مشهد» در خراسان‌رضوی، «آزادی» در شهر زنجان، «گرگان» در شهرستان گرگان، «میدان امام خمینی (ره)» شهرستان ساری، «میدان انقلاب» شهر اصفهان، «آزادگان اهواز» شهر اهواز و «صنعتی» شهر یزد، شعب منتخب بانک صادرات ایران برای فروش ارز و پاسخگویی به نیاز‌های ضروری هموطنان تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی