عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه سرمد در نخستین روز از هفته دولت:

تقویت تعامل بانک و بیمه زمینه ساز رشد شاخص های اقتصادی و اجتماعی است

عصر اعتبار- با وجود نرخ تورم و سایر تکانه های اقتصادی خوشبختانه شاخص های بیمه ای در تمامی زمینه ها روند رو به رشدی را نشان می دهد.

تقویت تعامل بانک و بیمه زمینه ساز رشد شاخص های اقتصادی و اجتماعی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سرمد با تبریک روزکارمند و هفته دولت از اقدامات توسعه ای در صنعت بیمه ابراز رضایت کرد و افزود: ‌در سال گذشته 74 میلیون فقره بیمه نامه صادر شده و شرکت های بیمه بالغ بر 70 میلیون فقره خسارت پرداخت کرده اند که در این بازه زمانی، آمار فروش بیمه نامه رقمی 175 هزار میلیارد تومان را نشان می دهد.

    رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به همین آمار از صنعت بیمه به عنوان صنعتی مردمی یاد کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه در تمامی ابعاد اقتصادی و اجتماعی کشور حاضر است و در آینده با ایجاد ارتباط با آحاد جامعه این حضور بیش از پیش احساس خواهد شد.

    وی از ارتباط تنگاتنگ بین دو صنعت بانک و بیمه به عنوان یکی از الگوهای توسعه اقتصادی نام برد و گفت: با توجه به ظرفیت های چشمگیر صنعت بیمه در حوزه بیمه های پولی و اعتباری، تقویت این بخش می تواند تحولات بسیاری را در زمینه رفاه اقتصادی، افزایش ضریب اعتماد عمومی و همچنین معیشت مردم، رقم بزند.

    در ادامه این نشست دکتر ایمانی_ مدیرعامل بانک صادرات_ با تقدیر از حضور رئیس کل بیمه مرکزی و هیات بلندپایه بیمه ای در آیین افتتاح ساختمان مرکزی شرکت بیمه سرمد نسبت به تقویت تعاملات بانک و بیمه به خصوص در حوزه بین الملل تاکید کرد.

    گفتنی است در آیین افتتاح ساختمان شهید سردار قاسم سلیمانی  سید محمد مهدی بهشتی نژاد _ مدیرعامل شرکت بیمه سرمد_، دکتر ضیاء ایمانی _ مدیرعامل بانک صادرات_ دکتر سید محمد کریمی_ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ و تنی چند از مدیران ارشد بیمه و بانک در خصوص آخرین تحولات و دستاوردهای دولت در بخش بیمه به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو