عصر بازار

ستاپ" بانک پارسیان راه‌اندازی شد

عصر اعتبار- سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان (ستاپ) دوشنبه ۲۷ شهریورماه، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران بانک پارسیان و در محل ساختمان ادارات مرکزی این بانک رونمایی شد.

ستاپ" بانک پارسیان راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، سامانه ستاپ باهدف غیرحضوری کردن و کاهش مراجعه مشتریان به شعب جهت دریافت تسهیلات خرد در بانک پارسیان راه‌اندازی شده و در حال حاضر تمرکز آن بر صدور کارت اعتباری به مشتریان حقیقی است.

    مشتریان در این سامانه می‌توانند مراحل پیشرفت کار را مشاهده و در صورت احراز شرایط، درخواست محصول کارت اعتباری را به‌صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند. همچنین، در این سامانه عملیات ثبت درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک موردنیاز و انجام استعلام‌های مربوطه به‌صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود.
    پس از تأیید درخواست، با یک‌بار مراجعه مشتری به شعبه انتخاب‌شده جهت احراز هویت و امضا قراردادها، کارت اعتباری به مشتری تحویل داده می‌شود.
    ویژگی‌های سامانه ستاپ
    از ویژگی‌های سامانه ستاپ می‌توان به ، ثبت غیرحضوری درخواست کارت اعتباری، بارگذاری مدارک توسط مشتری، فراخوانی اطلاعات مشتری در فرم مربوطه و تکمیل سیستمی فرم‌ها، اخذ استعلام‌های خودکار و امکان مشاهده پاسخ استعلام‌ها توسط مشتری، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات به‌صورت خودکار، امکان رهگیری وضعیت درخواست در هرلحظه برای مشتری، پیام‌رسانی به مشتری برای انجام اقدامات در هر مرحله و اطلاع از شرایط عمومی تسهیلات، هزینه‌ها و کارمزدهای مرتبط و مدارک موردنیاز اشاره کرد.
    در مراسم رونمایی از سامانه ستاپ، عادل برجیسیان، مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان بابیان اینکه اشخاص حقیقی مشتریان هدف استفاده‌کننده از سامانه ستاپ هستند، گفت: متقاضیان تسهیلات از سامانه ستاپ می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال کارت اعتباری دریافت کنند.
    مشتریانی که شرایط دریافت کارت اعتباری مطابق ضوابط بانک را داشته باشند می‌توانند با ورود به سایت بانک پارسیان و در قسمت بانکداری الکترونیک و سامانه‌های جانبی، نسبت به ثبت‌نام و ثبت درخواست اقدام نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی