عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی در همایش سالانه مدیران شرکت بیمه کوثر:

حمایت و تکریم شبکه فروش و کارکنان صنعت بیمه باید در دستور کار شرکت های بیمه قرار گیرد

عصر اعتبار- خانواده بزرگ صنعت بیمه متشکل از کارکنان و شبکه فروش، نقش پررنگی در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارند که با حمایت از آنها و تکریم خانواده هایشان می توان شرایط حضور موثرتر آنها را فراهم کرد.

حمایت و تکریم شبکه فروش و کارکنان صنعت بیمه باید در دستور کار شرکت های بیمه قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در همایش مدیران شرکت بیمه کوثر در مشهد مقدس سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: حفظ پایداری شبکه فروش و شعبات صنعت بیمه در سراسر کشور به مراقبت دائمی و به روز رسانی مباحث آموزشی نیاز دارد.

    رئیس کل بیمه مرکزی از نهادینه سازی بنیان های آموزشی و پژوهشی در صنعت بیمه به عنوان یک ضرورت ویژه یاد کرد و اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی متخصص و آموزش مداوم آنها و توجه به موضوع جانشین پروری در صنعت بیمه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

    دکتر استادهاشمی از منابع انسانی شرکت های بیمه خواست برای ایجاد نشاط سازمانی برنامه ریزی کنند و گفت: تکریم خانواده های کارکنان و شبکه فروش صنعت بیمه باید در دستور کار قرار گیرد چرا که صنعت بیمه در وهله اول باید فضای حمایتی را برای کارکنان و خانواده آنها ایجاد کند.

    رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از برگزاری این همایش به صورت خانوادگی از سوی بیمه کوثر گفت: هزینه برای منابع انسانی نوعی سرمایه گذاری است و همواره سازمان ها در راستای پیشبرد اهداف خود باید برای نشاط و سلامت روحی و روانی کارکنان خود پیش قدم باشند.

    دکتر استادهاشمی، شرکت بیمه کوثر را مجموعه ای اخلاق محور دانست و بر استمرار اجرای قوانین و مقررات با رویکرد اخلاقی و انسانی تاکید کرد.

    گفتنی است همایش سالانه مدیران شرکت بیمه کوثر، امسال در راستای تکریم خانواده کارکنان به صورت خانوادگی در مشهد مقدس با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و تنی چند از مسئولان ارشد صنعت بیمه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی