عصر بازار

در دومین روز برگزاری کیش اینوکس ۲۰۲۳ انجام شد؛

امضا تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و شرکت کارگزاری بانک مسکن

عصر اعتبار- در دومین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که - ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه - در جزیره کیش برگزار می‌شود؛ مرکز مالی ایران به عنوان بازوی آموزشی بازار سرمایه با شرکت‌ کارگزاری بانک مسکن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

امضا تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و شرکت کارگزاری بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا، در دومین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که 15 لغایت 18 آبان ماه - در جزیره کیش برگزار می‌شود؛ مرکز مالی ایران به عنوان بازوی آموزشی بازار سرمایه با شرکت‌ کارگزاری بانک مسکن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

    این تفاهم‌نامه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه همکاری‌های همه جانبه با حضور محبوبه جعفری مدیرعامل مرکز مالی ایران و علی مولائی مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن منعقد شد.

    برخی از محورهای تفاهم‎نامه مشترک مرکز مالی ایران و کارگزاری بانک مسکن به شرح زیر است:
    _ تبادل دانش و برقراری ارتباطات علمی و به اشتراک گذاشتن تجارب علمی یکدیگر
    _ همکاری در حوزه‌های آموزشی
    _ در اختیار قراردادن فضای آموزشی و تمامی امکانات از سوی دو مجموعه برای پیشبرد و ارتقا کیفیت برگزاری رویدادهای آموزشی
    _ مشارکت در برگزاری همایش‌ها و سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی مرتبط


    لازم به ذکر است که مرکز مالی ایران به عنوان شرکتی دانش بنیان و با سهامداری شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس ایران، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از سال 1387 در حال فعالیت است. عمده فعالیت‌های این شرکت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه است.

    شرکت کارگزاری بانک مسکن نیز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت گروه مالی بانک مسکن (سهامی عام) بوده و شرکت مذکور نیز از شرکت‌های فرعی بانک مسکن است. کارگزای بانک مسکن خدماتی همچون صدور واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق درآمد ثابت ره‌آوردآباد مسکن، سامانه‌های آنلاین معاملاتی، اعتبار برای معاملات سهام، گزارشات و آمارهای تحلیلی در حوزه بازار سهام و بازار بدهی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی