عصر بازار

اصلاح افزایش ۵۰ درصدی مالیات ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط کمیسیون تلفیق

عصر اعتبار- نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بالا بودن رقم افزایش حدود ۵۰ درصدی مالیات ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: چکش کاری‌های لازم در کمیسیون‌های تلفیق انجام خواهد شد.

اصلاح افزایش ۵۰ درصدی مالیات ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط کمیسیون تلفیق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سید کاظم موسوی نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره مهم ترین ویژگی لایحه بودجه 1403 اظهار کرد: بودجه 1403 در کل بودجه خوبی است اما باید از تورم زایی و افزایش مالیات در بودجه  خودداری شود.
    وی با بیان اینکه اصل مالیات در تمام کشورهای دنیا یک امر قابل قبول و پذیرفته شده‌ای است گفت: ما نباید بودجه تورم زایی را به جامعه ارائه دهیم و در نهایت هم مردم و اصناف و تولیدکنندگان از کار قانونی و درست خود پشیمان شوند.

    موسوی تأکید کرد: چکش کاری‌های لازم در کمیسیون‌های تلفیق انجام خواهد شد و هدف ما این است که مردم در آسایش باشند نه اینکه بودجه‌ای به جامعه تقدیم کنیم که 50 درصد به مالیات‌ها اضافه شود.

    وی بیان کرد: ما در خیلی حوزه‌ها در تحریم به سر می‌بریم و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنیم اما امسال که سال مهار تورم و رشد تولید است باید کاری کنیم که هم تولید توسعه پیدا کند و از طرفی مالیات‌ها را به قدری افزایش ندهیم که تولیدکنندگان را زمین گیر کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی