عصر بازار

امسال ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال جاری ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

امسال ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی شامگاه شنبه دوم دیماه 1402 در جریان بازدید از بیمارستان تامین‌اجتماعی شهید چمران ساوه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تادیه بدهی به سازمان تامین اجتماعی یکی از رویکردهای دولت سیزدهم است اظهار کرد: در دو سال گذشته بالغ بر 170 هزار میلیارد تومان از  بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده و امسال نیز برای پرداخت 70 هزار میلیارد تومان بدهی دولت در قالب واگذاری سهام به این سازمان هدف‌گذاری شده است. بر این اساس طی 2.5 سال گذشته مبلغ تادیه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی مجموعا بالغ بر 240 تا 250 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

    وی در ادامه با اشاره به دریافت سهام های خوب در این مدت گفت: واگذاری سهام پتروشیمی شازند در قالب تصفیه بدهی یکی از اقدامات بوده است که موجب ایجاد ارزش افزوده و تعهدات بین النسلی خواهد شد و در حوزه سرمایه‌گذاری ها بازدهی خوبی برای سازمان خواهد داشت.

    وی بیان کرد: احکامی هم در برنامه هفتم برای تادیه بدهی دولت پیش بینی شده است که امیدواریم در پنج ساله برنامه هفتم مسیر واگذاری ها و تادیه بدهی دولت بیش از پیش ادامه داشته باشد.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: در پیشنهادات دولت موضوعاتی مطرح شده و باید سهم مجلس نیز در این خصوص دیده شود تا بتوان تصمیم گیری کرد.

    وی با اشاره به سفر خود به ساوه نیز گفت: توسعه خدمات از برنامه های خدمت محور سازمان تامین اجتماعی است. خدمات مهم این سازمان شامل درمان رایگان که با حمایت دولت توسعه یافته است و در ساوه نیز در بخش های ویژه بیمارستان چمران با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد تومان خدمات توسعه ای انجام شده است. همچنین هزار متر مربع زمین با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برای احداث انبار دارویی واگذار شده که مراحل احداث پایانی را طی می‌کند و با تجهیز انبار دارویی این ظرفیت به بیمارستان افزوده خواهد شد.

    امسال 70 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود

    موسوی افزود: احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در مجاورت بیمارستان در زمینی به وسعت سه هزار و 500 متر مربع در دستور کار است و با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان به یک مرکز درمانی فوق تخصصی تبدیل خواهد شد که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن پیشرفت 30 درصدی دارد و قرار است تا آبان‌ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

    وی همچنین گفت: تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی شهید چمران ساوه در قالب برنامه سطح بندی انجام خواهد شد و هم اکنون بروزترین دستگاه رادیولوژی و سی تی اسکن دیجیتال در این مرکز درمانی مستقر شده و با بکارگیری نیروی متخصص کیفی ترین خدمات به مردم ارائه خواهد شد. تلاش خواهیم کرد تا این مرکز درمانی در قالب برنامه سطح بندی و آمایش سرزمینی از دستگاه MRI  هم برخوردار شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو