عصر بازار

کاشف، بازیگر مهم نسل چهارم بانکداری

عصر اعتبار- اولین شماره از فصلنامه «امنیت بانکداری» با رویکرد تخصصی در حوزه امنیت سایبری از سوی شرکت کاشف منتشر شده است.

کاشف، بازیگر مهم نسل چهارم بانکداری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، شرکت کاشف در راستای تحقق بخشی از اهداف و ماموریت‌های خود که آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی است، در دهمین سال تاسیس و پس از بلوغ و کسب تجربه‌های کاربردی و موثر، اقدام به چاپ نشریه‌ای تخصصی کرده که اولین شماره از فصلنامه امنیت بانکداری از سوی این شرکت منتشر شد.

    در اولین فصلنامه امنیت بانکداری یادداشت‌هایی اختصاصی از مهران محرمیان؛ معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، امین مهاجر؛ مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی و سرمقاله‌ای به قلم حسین قرایی؛ مدیرعامل شرکت کاشف منتشر شد، همچنین در این فصلنامه به عملیات امنیت، فرصت‌ها و تهدید‌های نئوبانک‌ها پرداخته شده است.

    همچنین در بخشی از سرمقاله این نشریه با عنوان «کاشف بازیگر مهم نسل چهارم بانکداری»، که به قلم مدیرعامل کاشف، حسین قرایی به تحریر درآمده ارائه خدمات امنیت فناوری اطلاعات به شبکه بانکی و صرافی‌ها که ذیل موضوع اپراتور امنیت در کاشف شروع شده، سرآغاز جدیدی برای ارائه چنین خدماتی در کشور تلقی شده است.

    نشریه امنیت بانکداری سعی دارد تا از دانش و تجربیات مدیران این زیست‌بوم استفاده کند و در کنار اندک رسانه‌های حوزه بانکداری و با رویکرد تخصصی در حوزه امنیت سایبری و بانکداری، می‌تواند  برای آگاهی‌بخشی و گفتن و شنیدن از مفاهیم جاری در امنیت بانک‌ها پنجره‌ای باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی