عصر بازار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

یارانه ۲۸ همتی دولت سیزدهم در طرح فجرانه

عصر اعتبار- معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم در سه مرحله طرح فجرانه کن از هفدهم بهمن آغاز شده و فردا به پایان می‌رسد، ۲۸ همت یارانه اختصاص داد.

یارانه ۲۸ همتی دولت سیزدهم در طرح فجرانه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علیرضا عسگریان در بازدید از نمایشگاه نفت و نشست خبری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار داشت: سه برابر 28 همت نیز توسط مردم برای خرید در طرح فجرانه هزینه شده است.

    وی افزود: طرح فجرانه از هفدهم بهمن آغاز شده و فردا به پایان می‌رسد و مشمولان تا فردا شب مهلت دارند مرحله سوم این یارانه را دریافت کنند.

    معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این طرح، مردم یک میلیون و 500 هزار تن خرید کردند گفت: این طرح بزرگ‌ترین خرید مردم از 11 قلم کالای اساسی در فروشگاه ها بوده است که با حمایت دولت سیزدهم رقم خورد.

    وی ادامه داد: 150 میلیون بسته غذایی از طریق این طرح توزیع و 100 میلیون صورتحساب خرید صادر شد. میزان استقبال از این طرح کالابرگ 75 درصد و استقبال دهک های اول تا سوم 90 درصد بوده است که در طول اجرای طرح کالابرگ بی سابقه بوده است.

    عسگریان تاکید کرد: دولت سیزدهم 340 هزار میلیارد تومان در سال یارانه و کالابرگ پرداخت می کند که رقم قابل توجهی در حمایت از معیشت مردم است.

    پورسعید خلیلی